Logo

PV60 til salgs i Norge?

Skriv et svar
03.04.2006 15.05.02 #31 av 71
Postet av: øivindo
Ser at Thorn selger PV60 42" til 19999kr

Er det noen som vet om PV600 kommer med bedre tuner enn d som er i PV60?




http://norge.thorn.no/store/product.asp ... country=NO
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.04.2006 19.39.13 #32 av 71
Postet av: totta
"øivindo" skrev:Ser at Thorn selger PV60 42" til 19999kr

Er det noen som vet om PV600 kommer med bedre tuner enn d som er i PV60?




http://norge.thorn.no/store/product.asp ... country=NO


Har Thorn butikker der man kan se produktet? Kan ikke se noen oversikt om det på siden. Skal uansett se produktet før jeg kjøper noe.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.04.2006 20.57.28 #33 av 71
Postet av: øivindo
"totta" skrev:
"øivindo" skrev:Ser at Thorn selger PV60 42" til 19999kr

Er det noen som vet om PV600 kommer med bedre tuner enn d som er i PV60?




http://norge.thorn.no/store/product.asp ... country=NO


Har Thorn butikker der man kan se produktet? Kan ikke se noen oversikt om det på siden. Skal uansett se produktet før jeg kjøper noe.


Ringte Thorn i Tromsø idag og spurte om dem hadde den inne, nei det hadde dem ikke men dem hadde PV500. Hun sa den hadde samme spec som PV60.Før ei tull kjerring for det stemmer jo ikke helt og drar jo ikke å ser på PV500 når jeg er interessert i PV60/600.Men kunne bestilles sa ho.jaja sa jeg, kjøper heller ikke noe før jeg har sett produktet koster jo masse penger!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.04.2006 23.11.23 #34 av 71
Postet av: totta
Er det noen vet om en vanlig butikk som har PV60 (eller PV600, for den del :D ) i butikk i Bergens-området?
Har enda ikke sett denne skjermen i levende live, og er som tidligere sagt meget interessert i se den "live" før jeg bruker rundt 20000 kr (det tross alt en rimelig stor investering).

For meg virker det som eneste mulighet for å skaffe denne skjermen å slå til på et tilbud i en nettbutikk. Er det noen her som faktisk har fått tak i en PV60 ved å gå i en vanlig butikk :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.04.2006 23.19.47 #35 av 71
Postet av: regor
De hadde pv60 på expert butikken i drotningsvik for en liten uke siden. Så der kan du se den, men hvis du skal kjøpe den så får den billigere på BMH i sentrum. Men de har den ikke inne, bare på bestilling.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.04.2006 08.06.48 #36 av 71
Postet av: orso
Hør med BMH, mulig de har den i butikken nå. Der får du se den med HD-TV også. God service og betjening med kunnskap.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.04.2006 09.22.35 #37 av 71
Postet av: ziik
Jeg så pv60 på expert i Sarpsborg i går! Jeg har gått å ventet på den lenge nå klar for å kjøpe men når tv`n så ut som om noe som har blitt laget av en leketøybutikk så stod jeg over. Ikke har jeg brukt for et ekstra speil i stua heller :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.04.2006 13.33.29 #38 av 71
Postet av: totta
"regor" skrev:De hadde pv60 på expert butikken i drotningsvik for en liten uke siden. Så der kan du se den, men hvis du skal kjøpe den så får den billigere på BMH i sentrum. Men de har den ikke inne, bare på bestilling.


"bomholt" skrev:Hør med BMH, mulig de har den i butikken nå. Der får du se den med HD-TV også. God service og betjening med kunnskap.


Ringte til begge disse butikkene, og ingen av dem hadde den for øyeblikket. De var rimelig usikre på når den kommer inn. Men jeg forstod det slik at begge butikkene vill få den inn etterhvert.. men det kunne ta en stund.

Det tar tid å få det plasma-tv man er ute etter, gitt :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 08.47.22 #39 av 71
Postet av: freimann
"ziik" skrev:Jeg så pv60 på expert i Sarpsborg i går! Jeg har gått å ventet på den lenge nå klar for å kjøpe men når tv`n så ut som om noe som har blitt laget av en leketøybutikk så stod jeg over. Ikke har jeg brukt for et ekstra speil i stua heller :lol:


Enig med deg der desverre. Hjelper ikke at bildet er suverent, når den ser sånn ut :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 09.04.52 #40 av 71
Postet av: øivindo
"freimann" skrev:
"ziik" skrev:Jeg så pv60 på expert i Sarpsborg i går! Jeg har gått å ventet på den lenge nå klar for å kjøpe men når tv`n så ut som om noe som har blitt laget av en leketøybutikk så stod jeg over. Ikke har jeg brukt for et ekstra speil i stua heller :lol:


Enig med deg der desverre. Hjelper ikke at bildet er suverent, når den ser sånn ut :(


Så dere er mere opptatt av design på tv enn bildekvalitet? merkelig spør du meg. :lol: :lol: men sjekk ut PA60 og PV600 dem har mere svart ramme enn PV60
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 17.57.45 #41 av 71
Postet av: ziik
"øivindo" skrev:
"freimann" skrev:
"ziik" skrev:Jeg så pv60 på expert i Sarpsborg i går! Jeg har gått å ventet på den lenge nå klar for å kjøpe men når tv`n så ut som om noe som har blitt laget av en leketøybutikk så stod jeg over. Ikke har jeg brukt for et ekstra speil i stua heller :lol:


Enig med deg der desverre. Hjelper ikke at bildet er suverent, når den ser sånn ut :(


Så dere er mere opptatt av design på tv enn bildekvalitet? merkelig spør du meg. :lol: :lol: men sjekk ut PA60 og PV600 dem har mere svart ramme enn PV60



Du er inne på noe der Aktiv men jeg ble bare så skuffet over designet på den nye mod. 50 Serien var jo en pen serie så for meg så ble det liksom et skritt til bake med 60 serien og det var ikke helt den veien jeg trodde det skulle gå. Men når PV600 kommer i butikken så skal jeg ihvertfall ta en titt på den :) Blir vel kanskje en overkommelig pris på 600 serien også?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 20.25.24 #42 av 71
Postet av: øivindo
"ziik" skrev:
"øivindo" skrev:
"freimann" skrev:
"ziik" skrev:Jeg så pv60 på expert i Sarpsborg i går! Jeg har gått å ventet på den lenge nå klar for å kjøpe men når tv`n så ut som om noe som har blitt laget av en leketøybutikk så stod jeg over. Ikke har jeg brukt for et ekstra speil i stua heller :lol:


Enig med deg der desverre. Hjelper ikke at bildet er suverent, når den ser sånn ut :(


Så dere er mere opptatt av design på tv enn bildekvalitet? merkelig spør du meg. :lol: :lol: men sjekk ut PA60 og PV600 dem har mere svart ramme enn PV60



Du er inne på noe der Aktiv men jeg ble bare så skuffet over designet på den nye mod. 50 Serien var jo en pen serie så for meg så ble det liksom et skritt til bake med 60 serien og det var ikke helt den veien jeg trodde det skulle gå. Men når PV600 kommer i butikken så skal jeg ihvertfall ta en titt på den :) Blir vel kanskje en overkommelig pris på 600 serien også?


http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=89887 sånn ser PV600 ut i design
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 20.33.05 #43 av 71
Postet av: ziik
Ja, se her ja! den var penere ja! Ramma under skjermen er mye smalere noe som er penere syntes jeg da :)
24500.- svenske kroner på fyndbørsen ser jeg, blir spennende å se hva den vil koste her.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2006 21.14.11 #44 av 71
Postet av: øivindo
"ziik" skrev:Ja, se her ja! den var penere ja! Ramma under skjermen er mye smalere noe som er penere syntes jeg da :)
24500.- svenske kroner på fyndbørsen ser jeg, blir spennende å se hva den vil koste her.


men det var vel for 37" .Snakket med Expert dem skulle selge 42" for 27000 med fot,men så er jo expert dyr spør du meg.Venter i spenning på pris hos Elkjøp.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.04.2006 07.30.18 #45 av 71
Postet av: orso
"øivindo" skrev:
"ziik" skrev:Ja, se her ja! den var penere ja! Ramma under skjermen er mye smalere noe som er penere syntes jeg da :)
24500.- svenske kroner på fyndbørsen ser jeg, blir spennende å se hva den vil koste her.


men det var vel for 37" .Snakket med Expert dem skulle selge 42" for 27000 med fot,men så er jo expert dyr spør du meg.Venter i spenning på pris hos Elkjøp.

Nei, den prisen er for 42". Ligger forresten flere bilder av PV600 i katalogen til Panasonic. Bilder av PA60 ligger på http://www.panasonic.no
PA60 ser identisk ut med PA50.
http://www.panasonic.it/_ftp/catalogs/V ... _EU_06.pdf
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar