Logo

PS3 som dvd opptaker/spiller

Skriv et svar
14.04.2007 22.31.09 #1 av 5
Postet av: RogerN1980
Noen her som vet om ps3 fungerer bra som dvd opptaker og dvdspiller? Tenkte kanskje å kjøpe meg ps3 istedenfor dvd opptaker, om den er noe tess til dette da. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2007 22.46.55 #2 av 5
Postet av: kjelle
ps3 som dvd opptaker``?? har enda iikke greidd å tatt opp noe med min,...tror heller der ikke er noe opptakerfunksjon.kjøp deg heller en billig opptaker å kjøp en billig brukt ps3 på qxl ;)
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2007 23.31.13 #3 av 5
Postet av: kWern
Faktisk ikke så dumt spørsmål likevel. Sony har snakket om en alternativ versjon av PS3 med utvidede multimediaegenskaper - noe ala PSX - en PVR versjon av Playstation 2 som er i salg i Japan.

Men PS3 slik den er idag, kan ikke ta opp fra TV, da den ikke har noen signalinngang eller brennefunksjon på det optiske drevet. (kan muligens løses vha USB-tillegg (en ny utgave av Location Free TV?) med video/antenneinngang og harddisklagring, men dette er synsing fra min side).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2007 00.20.04 #4 av 5
Postet av: RogerN1980
"kjelle" skrev:ps3 som dvd opptaker``?? har enda iikke greidd å tatt opp noe med min,...tror heller der ikke er noe opptakerfunksjon.kjøp deg heller en billig opptaker å kjøp en billig brukt ps3 på qxl ;)


Ok trodde det gikk an å ta opp med den jeg siden det er hd på den. ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2007 00.21.39 #5 av 5
Postet av: RogerN1980
"kWern" skrev:Faktisk ikke så dumt spørsmål likevel. Sony har snakket om en alternativ versjon av PS3 med utvidede multimediaegenskaper - noe ala PSX - en PVR versjon av Playstation 2 som er i salg i Japan.

Men PS3 slik den er idag, kan ikke ta opp fra TV, da den ikke har noen signalinngang eller brennefunksjon på det optiske drevet. (kan muligens løses vha USB-tillegg (en ny utgave av Location Free TV?) med video/antenneinngang og harddisklagring, men dette er synsing fra min side).


Takk for info`n. ;) da vet jeg at det ikke går an å ta opp med den ihvertfall. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar