Logo

Proson.

Skriv et svar
14.01.2004 20.20.47 #16 av 20
Postet av: Anonymous
Butikken heter radio max og ligger eurocash på svinesund. Denne butikken har dessverre ikke nettadresse.

Når det gjelder forskjeller, så har R69 et mye høyere og mere avstivet kabinett enn TOP10. Også den interne koblingen skal visstnok være av en annen kvalitet, har jeg hørt.. Om det er verdt merprisen? JA. iallefall synes nå jeg det. Har hørt begge høytalerene med litt forskjellig elektronikk, og R69 er totalt overlegen. Det skulle vel også bare mangle til den prisen, men man får også det man betaler for. Et eksempel:
Brukte paraosund p3 preamp og vincent sp991 som poweramp, hk dvd25 spinte platene, og fikk da koblet opp Stratego top 10. Dette låt meget akseptabelt til å være såpass billige høytalere, men det er tross ikke normalt å bruke over tredve tusen på selve forsterkeren og så to tusen på høytaleren. Har også hørt de med en HK 670, ble selvfølgelig en del tammere, men litt bedre avbalansering prismessig, og det rocka ganske bra på film og musikk, til prisen..

R69 er kort sagt bedre på alle områder, mere punch, mere dynamikk, det blir på en måte en helt annen lyd.. Lån øre til denne , og jeg tror faktisk du kommer til å få deg en liten aha opplevelse.

Verdt å nevne er også JBL E100 som kommer til høsten, ifølge de som har hørt de mindre modellene, så burde denne være verdt å vente på.
Klispch RF3 MkII ska visstnok også være et populært kjøp rundt ti tusen kroner. Vil anbefalle deg å høre den for sikkerhets skyld. Hvis du skulle falle for den, så kan jeg gi deg adressen til en butikk som selger disse for kr 7500, imot standard buikkpris på rundt 10 000..

Happy shopping..Mulig dette innlegget gikk litt utover spørsmålet ditt men...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 20.21.50 #17 av 20
Postet av: zana
kunne jeg få adressen til klipsh høyttalerene?

mvh
zana
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 20.22.17 #18 av 20
Postet av: Anders
Synes hjelpen og kompetansen var kjempeflott, setter stor pris på slike innlegg!
Er interissert i de Klipsch, hva er adressen som selger de til 7500?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 20.23.15 #19 av 20
Postet av: Anonymous
Hei.

Butikken heter purebeat, men har dessverre ikke en nettside hvor man kan se produkter og handle, men de har derimot en side hvor det står litt om butikken. http://www.purebeat.no

For å kontakte de, kan dere bruke bruke følgende adresse: roy@purebeat.no

Er selv storfornøyd med kundeservicen fra dem, og prisene er meget bra. Hils fra Rune hvis dere kontakter de da..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 20.31.18 #20 av 20
Postet av: Anders
"Skrotnisse" skrev:Hei.

Butikken heter purebeat, men har dessverre ikke en nettside hvor man kan se produkter og handle, men de har derimot en side hvor det står litt om butikken. http://www.purebeat.no


Er det Klipsch RF-35 Towers vi snakker om?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar