Hehe, høres meget bra ut!
Rommet blir ferdig i løpet av Mars, så har noen måneder på meg glede før jeg flytter ut, legger ca. 15-20 i rommet, resten er utstyr og interiør (som jeg tar med meg), kan hende det drypper noen kroner ved utflyttelse til hjelp, hvem vet. Jobber på fulltid, men kunne tenkt meg noe nytt og spennende, jobba avgårde en periode.. hatt fri en periode med litt kveldsjobbing kanskje osv.. Men vi får se hva fremtiden bringer, har det ikke travelt. Går bare med sofaen i bakhuet, nærmer seg drastisk.. par-tre dager til etter planen! : )
Ang. projector, har jeg et ganske fleksibelt budsjett. Jeg kjøper ting innenfor rimelighetens grenser, men "faller" jeg for et produkt, så kjøper jeg det, omtrent uansett pris. (for normale mennesker med normal lommebok). Så om jeg finner en projector jeg kan bli fornøyd med til under 25-30, så skal det nok ordne seg med en lønning eller to etterhvert! Nærmer seg feriepenger i tillegg, bruktmarkedet er også aktuelt for meg i projectormarkedet, så lenge selgeren har noen gode historier å by på. (Dvs, fastmontert i rom, god kjøling, kjørt på low f.eks, lav lampetid, kviteringer etc). Mange muligheter, jeg er en person som er åpen for alt!=)
Vis du en dag i sommer skulle være i Larviks området så er det jo muligheter for å slå på tråden, så skal vi nok få til en demokveld med pils og musikk/film i det lille dedikerte rommet, dersom du er av den sjangeren. Bestandig moro å se hva andre har!
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700