Logo

Problemer med Force 1133-paraboltuner...

Skriv et svar
18.04.2006 18.19.35 #1 av 10
Postet av: Jimmern
Hva er galt når min 1133 kutter bildet og går i svart titt og ofte? Har en slik på hytta, og nå i påska var den helt bingo... Bildet gikk i svart, og ingen knapper på fjermkontrollen funket. Måtte dra ut kontakten for å få den opp og gå igjen... Men bare minutter etter dette, falt hele møkka ut igjen... Den er ikke så mye i bruk i løpet av året - kan det da hende at den ikke er oppdatert?? Har noen en fasit på dette, eller hvordan keg kan oppdatere den på en grei måte?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.04.2006 22.03.07 #2 av 10
Postet av: boly
D-Master 1030 - 1133 SW opdateringer
Software og kanallister til D-master 1030 – 1133 produkterne er ikke længere tilgængelige via satellite download. Force stoppede produktion og salg af disse produkter i efteråret 2002. Siden da har den samme software været tilgængelig. Vi går ud fra at næsten alle modtagere er blevet opdateret og vi leverer ikke længere software som en gratis service.

Dette er klippet fra force sin hjemmeside. Skrevet 11.08.2005.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 11.17.16 #3 av 10
Postet av: Jimmern
"boly" skrev:D-Master 1030 - 1133 SW opdateringer
Software og kanallister til D-master 1030 – 1133 produkterne er ikke længere tilgængelige via satellite download. Force stoppede produktion og salg af disse produkter i efteråret 2002. Siden da har den samme software været tilgængelig. Vi går ud fra at næsten alle modtagere er blevet opdateret og vi leverer ikke længere software som en gratis service.

Dette er klippet fra force sin hjemmeside. Skrevet 11.08.2005.


Såpass ja... Takk for svar. Hva kan jeg gjøre med noe sånt da? Kaste driten på dynga :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 11.44.26 #4 av 10
Postet av: arntos
Prøv å resett tuneren.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 18.19.06 #5 av 10
Postet av: Jimmern
"arntos" skrev:Prøv å resett tuneren.


Yes, jeg har fått tek i ei oppskrift som resetter, men da er det vel fare for at alle innstillinger som er gjort slettes? Vil i så fall det være noe krise?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 19.10.21 #6 av 10
Postet av: arntos
Er jo bare å stille inn kanaler på nytt og justere i forhold til 16:9 / 4:3 samt sette på RGb så er alt ved det gamle.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 19.16.41 #7 av 10
Postet av: kkv
Har en slik som jeg nettopp har sluttet å bruke og heller gått over til CD sin Grundig HD tuner. 1133 har et problem med at den kan låse seg. Det kan være pga for dårlig kvalitet på innsignal. Og det samme skjer om du scanner forbi Canal Digital sin Canal Pluss HD canal.

Det er vel ingen problemer å resette. Bare noen få innstillinger, jfr. forrige melding, som må innstilles på nytt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.04.2006 19.19.27 #8 av 10
Postet av: Jimmern
Takk for alle innspill. Tuneren er nå klar for resetting... Måtte hell og lykke følge den på alle hav :D Skulle det gå til "Peders" er jo ikke det noen stor krise. Nye anlegg koster jo ikke skjorta i dag....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.12.2006 13.29.13 #9 av 10
Postet av: hajo
der var en utmerlet force-forum side tidligere. den er lagt ned.
vet noen om der finnes force-forum sider på internett?
den som jeg sikter til var uunværlig i begynnelsen. fikk hjelp der til alle problemer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.12.2006 14.36.09 #10 av 10
Postet av: Bobben
"hajo" skrev:der var en utmerlet force-forum side tidligere. den er lagt ned.
vet noen om der finnes force-forum sider på internett?
den som jeg sikter til var uunværlig i begynnelsen. fikk hjelp der til alle problemer.


Forsøk http://www.movetoforce.dk/
Det er lite aktivitet der men det finnes trolig noen gode tips der allerede.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar