Logo

Problem med hk avr7500

Skriv et svar
12.03.2005 12.26.52 #1 av 12
Postet av: Odd1814
Hei
Noen som kan hjelpe?
Har en hkavr7500 der volumet av og til øker plutselig, uten at jeg har rørt volumkontrollen eller fjernkontrollen.
Noen som kan hjelpe?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 13.37.10 #2 av 12
Postet av: Johnny
Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 17.09.17 #3 av 12
Postet av: Odd1814
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.


Takk for svaret,har tatt ut bateriene fra fjernkontrollen, håper det hjelper.
Hvis ikke det hjelper må jeg vel sende den inn
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 18.40.11 #4 av 12
Postet av: Rune
Dette er et standard feil på HK. Tror den trenger service. Har hørt om dette problemet tidligere.

Noe info her:
http://www.hometheaterspot.com/htsthrea ... in/702764/
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 18.45.17 #5 av 12
Postet av: Knut
"Rune" skrev:Dette er et standard feil på HK. Tror den trenger service. Har hørt om dette problemet tidligere.

Noe info her:
http://www.hometheaterspot.com/htsthrea ... in/702764/


Standard problem er å ta litt hardt i, jeg har aldri hatt noen problemer med mine H/K forsterkere.
Uansett så er trolig slike ting en garantisak.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 18.53.06 #6 av 12
Postet av: Rune
Med standard feil mener jeg en vanlig feil. Burde nok brukt et annet ord. ;-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 19.44.49 #7 av 12
Postet av: Ronny
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 22.27.54 #8 av 12
Postet av: Knut
"Ronny" skrev:
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om


Skal ærlig innrømme at jeg har hørt om noen som har problemer med H/K, men det er prisen man må betale for å ha de beste forsterkerne på hjemmekinomarkedet! :-) :-) 8) :P :wink:
Men som sagt, jeg har selv aldri hatt problemer med mine H/K produkter!
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2005 11.16.02 #9 av 12
Postet av: Ronny
"Knut" skrev:
"Ronny" skrev:
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om


Skal ærlig innrømme at jeg har hørt om noen som har problemer med H/K, men det er prisen man må betale for å ha de beste forsterkerne på hjemmekinomarkedet! :-) :-) 8) :P :wink:
Men som sagt, jeg har selv aldri hatt problemer med mine H/K produkter!

Vel billiger det ikke,men man får det man betaler for...Kvalitet koster
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2005 18.02.51 #10 av 12
Postet av: Johnny
"Ronny" skrev:
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om

Du skal passe deg, jeg vet hvor du bor......
Fra spøk til revolver så har jeg et innntrykk at det er en del feil med HK sine produkter. Selv om dette som alt annet blir produsert i Kina, så er det jo fortsatt amerikansk. Det vil si best, så lenge det virker. Paralellen til bilindustrien er ganske iøynefallende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.03.2005 20.21.24 #11 av 12
Postet av: Faller
defo og jeg leste engang en historie om at H/K forterkere skrur seg opp og at det faktisk er et problem med NOEN av forsterkerne til H/K. hva man må gjøre husker jeg ikke, men det har skjedd med flere!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2005 12.43.03 #12 av 12
Postet av: Defo
"Odd1814" skrev:Hei
Noen som kan hjelpe?
Har en hkavr7500 der volumet av og til øker plutselig, uten at jeg har rørt volumkontrollen eller fjernkontrollen.
Noen som kan hjelpe?


Det samme har skjedd min Cambridge Audio reciever et par ganger....
Sitter og hører rolig på musikk og plutselig skrur volumet seg kraftig opp..... :? Har ikke skjedd på en god stund nå, men men...! :)
Mvh.
Defo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar