Logo

Plassmangel...

Skriv et svar
23.11.2005 12.32.21 #1 av 3
Postet av: Mikkel
Heisann, sliter med å finne anlegg som passer inn..

Jeg har deligert innreding til dama slik at jeg kan ta meg av lyd og bilde. Trodde det skulle bli fred i heimen av dette:)

Etter at hun har gått amok på bolia kommer hun hjem med en reol som har innvendige mål på (B*D) 39*34.

Hadde i utgangspunktet tenkt å bytte ut gulvhøytalerne mine med: Bose Aqousticmass 15/B&W MT-20/HKTS 11 og bruke min gamle RXV -595 til disse. Selvfølgelig er denne for stor...

Ser det finnes flere gode systemer, og HTP-1200 hadde vært konge hvis jeg hadde hatt plass til fronthøyltalerne på siden av denne ***** reolen:)

Har lett litt rundt forbi, men finner ikke forsterker/dvd som kan smette inn i skapet, kanskje noen andre som vet om mindre varianter som kan settes sammen med høytaleralternativene over.

Setter også pris på tilbakemeldinger angående høytalersystem, har ikke handlet enda.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.11.2005 15.36.11 #2 av 3
Postet av: boly
Her ett: http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... tm?id=4605
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 09.26.26 #3 av 3
Postet av: Mikkel
Heisann Boly og takk for svar. Sjekket denne jeg også. Tror denne er for dyp- mente jeg målte denne i butikk til 40 cm-uten kabler..

Ble ganske glad i går når jeg sjekket elkjøp.no for HIB 1000, de hadde skrevet bredde på forsterkeren til 33cm!! Selfølgelig feil, iflg. Yamaha sine sider..

Håper virkelig ikke jeg må krype til korset å kjøpe lifestyle system. Manglende hdmi og overprising er jeg ikke klar for..

Har du hørt noen av pakkene jeg nevnte?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar