Zleepyme
Kunnskapsrik
E-post
Innboforsikringen kan dekke slike uhell, men det er som regel noe med små skrift på de fleste. Høg egenandel er som regel det som går igjen. En annen ting er jo at de fleste forsikringsselskaper har også verdiavskrivning pr år. På et produkt som en tv, kan det dreie seg om opptil 20% pr år, men dette varierer. Så hvis televisjonen din skulle ta seg en rutsjetur ned trappa, så står du igjen med kanskje skarve 2000 spenn for å kjøpe ny... Derfor har jeg forsikring på min 42"!=) Mobilen min havnet i vaskemaskinen, og jeg fikk ny på forsikringen=)
Anbefales
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
tormi
Aktiv
E-post
Da er tv'en endelig bestilt. Det blei PV 70 og i og med at de ikke hadde tv'en inne på hverken lefdal, elprice, elkjøp eller bonus/expert så bestilte jeg på deal.no. Der kostet den 10990 og jeg fikk prutet den ned 200 kroner. I tillegg kommer frakt på 590 men da blir den jo levert på døren.
Så håper jeg alt er vel med tv'en