Logo

Pioneer VSX-916S

Skriv et svar
11.10.2006 07.19.29 #1 av 4
Postet av: Tony3D
Hei! Jeg skal ha meg en ny Hjemmekino forsterker og jeg fant denne på Komplett.no. Er det noen som har erfaring med denne lille godbiten. Jeg så prisen var extremt pen, og den har automatisk romkorreksjon :). Første valget mitt var Proson RV-4700 etter jeg leste testen i L&B, men denne lille saken holder nok for meg og mitt bruk :)
Som høyttalere kjører jeg Cerwin Vega classic 10" fronter, Classic 6" Surround, C6 Center Og en Cerwin Vega classic 12" aktiv subwoofer :)

Takker for alle svar :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2006 22.30.35 #2 av 4
Postet av: minhjemmekino
"Tony3D" skrev:Hei! Jeg skal ha meg en ny Hjemmekino forsterker og jeg fant denne på Komplett.no. Er det noen som har erfaring med denne lille godbiten. Jeg så prisen var extremt pen, og den har automatisk romkorreksjon :). Første valget mitt var Proson RV-4700 etter jeg leste testen i L&B, men denne lille saken holder nok for meg og mitt bruk :)
Som høyttalere kjører jeg Cerwin Vega classic 10" fronter, Classic 6" Surround, C6 Center Og en Cerwin Vega classic 12" aktiv subwoofer :)

Takker for alle svar :)


Hei

Håper for all del du ikke har kjøpt den ennå for jeg tror at i den prisklassen vil du gjøre ett bedre kjøp men en Denon 1507 eller 1707 til henholdsvis 3000,- og 3700,-

Begge veier drøye 2 kg mer enn Pioneer 916 og jeg vil tro at disse er bedre kjøp enn 916.
Aldri for mye effekt!! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.10.2006 13.04.54 #3 av 4
Postet av: August
Har selv nevnte Pioneer og er meget godt fornøyd. Driver høtttalerne på en utmerket måte og gir et godt driv og trøkk. USB-utgangen er også veldig kjekk. Kjøper du den i svart utførelse tar den seg hvirkelig flott ut i tillegg.


August
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.10.2006 07.34.17 #4 av 4
Postet av: Tony3D
"August" skrev:Har selv nevnte Pioneer og er meget godt fornøyd. Driver høtttalerne på en utmerket måte og gir et godt driv og trøkk. USB-utgangen er også veldig kjekk. Kjøper du den i svart utførelse tar den seg hvirkelig flott ut i tillegg.


August


Takk skal du ha :) ble litt nervøs av den forrige posten, men dette høres bra ut :) kan du si litt om hvilke høyttalere du har og slikt? Svart? nehei!!! Silver for the win ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar