Logo

Pioneer PDP-427XA

Skriv et svar
01.01.2007 08.09.00 #1 av 3
Postet av: tobs
Jeg skal ha me ny TV utpå nyåret, og valget har landet på følgende tv: Pioneer PDP-427XA.

Har lest noen tester og sett på denne TV'en i butikk. Den virker jo veldig bra, men er det noe jeg burde være obs på?

En annen ting, når jeg første skal kjøpe meg ny TV, så skal den henges på veggen. Hva er egentlig ideel høyde? Dette avhenger vel av sitte høyde osv, men hva er "tommelfinger-regelen"?

Og en siste ting, er det mulig og få bort alt av kabler under TV'en uten og legge de inn i veggen? Tenker da på f. eks trådløs overføring på en eller annen måte. For og nevne det, jeg er virkelig ikke "inne" i denne verdenen, så jeg må unnskyldes hvis noen av spørsmålene blir litt dumme :P

På forhånd takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 17.24.40 #2 av 3
Postet av: 2slow4u
Har selv hatt denne tv'n i 14 dager nå og er kjempe fornøyd:-) Beste bildet jeg har sett så langt, uansett merke/pris.

Tommelfinger regelen sier at du skal ha senter bilde i forhold til øynene dine sittende i stol/ sofa. Det jeg har kommet fram til hos meg er ca 1 m..
Normalt er det ca 75 cm..

Du blir garantert ikke skuffet over denne tv'n... Utseendemessig ligger nok denne tv'n ett godt hakk foran de fleste.. Den svarte pianolakk ramma er bare helt nydelig...:-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 17.45.09 #3 av 3
Postet av: 2slow4u
Her ser du hvordan det ble med meg .. Brukte vogel's kabelskinne... IMG_44102.JPG IMG_44102.JPG ( 384,41015625 KB) Vist 516 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar