Logo

Pioneer Home System dcs240

Skriv et svar
06.09.2005 15.56.14 #1 av 10
Postet av: 042154
Hei. jeg er student, og har akkurat flyttet på hybel. Av den grunn er jeg nå på utkikk etter tv, dvd-spiller og gjerne litt grei lyd til om det ikke blir alt for dyrt (skal tross alt ha litt penger igjen til mat :? )

Har kikka litt rundt omkring, men vet ikke helt hva jeg trenger for å få "grei" lyd. Fant en pakke som virka ganske grei på elkjøp nå akkurat (har ikke kjøpt enda), men lurte på om noen visste noe om dette.. Det er Pioneer DCS240 til 3995.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... R%20DCS240

Litt lang link, men der skulle ihvertfall det meste av info ligge. Håper på litt hjelp siden jeg ikke akkurat kan kalle meg en ekspert på området. Tar gjerne imot tips om annet lignende utstyr jeg kan vurdere. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 16.15.50 #2 av 10
Postet av: Knut
"042154" skrev:skal tross alt ha litt penger igjen til mat :?


Du må først få prioriteringene på riktig plass om det skal bli lyd og bilde i hybelen din - kutt ut mat

Ellers så ville jeg i det minste valgt et 5.1 surround-anlegg. Er veldig skeptisk til dette systemet du henviser til. Tror det krever ekstremt mye av rommet ditt om dette opplegget skal funke - tviler på at lyden "bak" blir noe å spare på akkurat ...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 16.45.18 #3 av 10
Postet av: 042154
takk for raskt svar. Mat = Øl, og jeg kan ikke nekte kroppen min sin daglige dose av det :shock:

..han fyren jeg prata med i butikken prata noe om at man kunne sette høyttalerene mot veggen sånn at man fikk en resonans som gjorde sånn at det kunne virke som om lyden kom bak fra... men som sagt, jeg er ganske grønn på dette området ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 16.54.15 #4 av 10
Postet av: Knut
"042154" skrev:Mat = Øl, og jeg kan ikke nekte kroppen min sin daglige dose av det :shock:


Åh, beklager! Du må være litt mer presis :) :D