Logo

Phillips dvdr520h

Skriv et svar
13.12.2004 20.19.29 #1 av 4
Postet av: ruhauge
Jeg har nettopp kjøpt denne for 4990,-, og den ser ut til å være den billigste i sitt slag, med 80 gb harddisk osv.

Er det andre som har erfaringer med denne dvdr? Da ønsker jeg kommentarer på deres opplevelse.

Har noen triks på hvordan man bryter ned "copy beskyttelsen" som ligger i den, slik at man kan kopiere fra org. DVD til harddisk?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2004 20.33.13 #2 av 4
Postet av: Rune
Gratulerer med et meget godt kjøp. Til 4995 har du gjort et kjempekupp. Hvor selger de den så billig?

Jeg har selv DVR5100 som er fjorårets modell av samme spiller. Et av mine beste kjøp. Det er sjelden jeg har hatt så mye glede av et produkt. Brukervennligheten på Pioneer er helt overlegen alt annet av DVD opptakere.

Vet ikke om noen løsning på kopifjerning. Den klarer å kopiere kopier hvis det er noen trøst.

Edit: Det er ikke tilfeldigvis pioneer du har eller har du kjøpt en 720?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2004 22.05.55 #3 av 4
Postet av: ruhauge
Det er Phillips dvdr520h. Jeg leste på en engelsspråklig side at både Pioneer og Phillips hadde denne benevnelsen, men det var uklart om det var den samme spilleren bare lisensiert av det ene selskapet.

Jeg kjøpte den i en kjede, Euronicks??? De hadde den i sin kampanje. Men jeg har sammelignet med andre merker og mener at dette må være det beste kjøp. :P

Jeg vet at jeg kan kopiere kopierte, men regner det som sikkert at det er en sperre som kan brytes. Men det var ikke derfor jeg kjøpte den. Jeg har bare en ps2 som dvd fra før, og VHSen var i ferd med å synge på siste verset. Det sa jeg til kona ihvertfall. Dessusten er det ikke så ofte jeg "fjonger" meg med nye moro saker lenger, slik at det ble min julegave på forskudd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2004 22.51.21 #4 av 4
Postet av: Rune
Tydeligvis kommet en ny modell som jeg ikke var klar over. :-) Fant den på nettsiden til Philips.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar