Logo

Philips 42PFL7962D

Skriv et svar
22.01.2008 22.40.44 #1 av 3
Postet av: arneja
Kikket på Philips 42PFL7962D hos Euronics i dag, pris 17995 kr. Fant samme TV hos netonnet til 12490 kr. Finner imidlertid lite info om TV-en. Noen som har erfaringer med denne ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2008 10.43.10 #2 av 3
Postet av: Revisor
Hei. Jeg kjøpte denne hos Netonnet og fikk den for en uke siden. Førsteinntrykket etter å ha gått fra min 32" Panasonic LCD var veldig skuffende, men etter noen timer med justering av lys, farge og kontrast så har jeg fått et veldig bra bilde. Lyden derimot har jeg ikke klart å justere riktig ennå. Får liksom litt for mye bokslyd. Men denne skal jo ha et veldig bra lydsystem så det er vel bare justeringer der også.

En ting jeg har reagert på er at hvis jeg sitter litt på siden av skjermen (45 grader på skjermen) så blir bilde ganske blasst, det skuffer meg på en såpass ny tv.

Denne TV'n har jo Ambilight da, og det synes jeg er helt rått. Veggen lyses opp i de samme fargene som vises på skjermen, helt konge.

Utseendemessig er også TV'n helt super, men fjernkontrollen ligner på en til kr.99,- på Clas Ohlson.

Jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal sende den tilbake eller om jeg skal beholde den. Har egentlig litt lyst til å prøve Sony 40V3000, bakdelen er at den koster noe mer og er noe mindre. Og så må jeg jo betale returkostnaden selv, og det blir vel også noen hundrelapper.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.01.2008 11.02.58 #3 av 3
Postet av: arneja
Takk for responsen. Nytting informasjon for meg. Jeg slo fra meg denne TV-en og har nå bestil Sony KDL-40W300 fra yaha.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar