Logo

Pa50 sier bzzzzzz

Skriv et svar
17.02.2006 15.58.12 #1 av 10
Postet av: skeide
Tven har supert bilde, men klarer ikk eå la være å ergre meg over noe som høres ut til å være en strømforsynings lyd... konstant lyd.... er ikke noe problem med brukbart høy lyd , men med lav lyd er d travelt !

Og når den først har begynt å høre på lyden så er jo det umulig å ikke høre den !!!

Er det slik på alle? elel rbare på min ? er det eventuelt noe man kan gjøre for å bli kvitt den ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2006 16.09.41 #2 av 10
Postet av: boly
Dette ser ut til og være et problem på panasonic tv'er.

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=5209

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=3076

Du får lese litt, men det ser ut til at de har problem med er trafo el.

Kontakt butikken og klag, eventuelt bytt tv.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2006 16.45.30 #3 av 10
Postet av: Typhoon7
Har ikke noen problem med min PA50.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2006 18.21.08 #4 av 10
Postet av: orso
Dersom den står på bordstativ, kan du henge et tykt teppe på veggen bak for å dempe.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2006 19.55.06 #5 av 10
Postet av: skeide
Hars endt mail for å undersøke om panasonic kan yte noe assistanse, men viss ikke så må d bli noen støy absorberende plater.... for hører lyden HELE tiden når jeg ser tv....

min kjære samboer hører selvfølgelig nesten ingenting... å syns jeg er rar som bryr meg !!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.02.2006 12.58.32 #6 av 10
Postet av: R-B
Jeg har hatt dette problemet,
referert til i denne tråden:

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=5209

Ble mye bedre etter service. Dama mi syntes jeg også var rar, men hvis du har tilsvarende mye støy som meg, så tro meg; det er ikke du som er rar :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2006 11.13.17 #7 av 10
Postet av: runelund
jeg har selv samme TV og jeg må bak stikke hodet bak på TV'en for i det hele tatt å høre noe summing. Ikke mulig å høre til vanlig selv med TV lyden av. Har en mistanke om at det da hos deg summer vesentlig mer enn det skal gjøre dessverre....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2006 21.37.15 #8 av 10
Postet av: dejavu
..du skulle vurdere en aldri så liten retur av apparatet? Tror aldri du vil bli komfortabel med den lyden. Hadde selv et Thomson tv for noen år siden, hvor det peip fra trafoen, samtidig med at skjermen viste lyse bilder! Samboen skjønte ikke hva jeg klaget over,men selv gikk jeg nesten fra forstanden. Den ble selvsagt returnert,og en ny ble sendt meg. Samme problemet med det. Og det gjentok seg en tredje gang. Da byttet jeg merke på selgers anbefaling:
-Systemfeil i et helt parti, forklarte han.

Nå har jeg nesten kjøpt meg en PA50,men har i grevens tid besluttet å vente. Muligens på arvtakeren. Har inntrykk av at butikkene nå kappes i å dumpe ut disse apparatene. Det som i dag gjorde utslaget, var en selger som forsnakket seg, og røpet jeg ikke kunne koble på en DVD spiller med DVI utgang,fordi PA50 mangler godkjenning for denne standarden. Det ville vært en katastrofe fullt på høyde med summing og buzzing og piping tilsammens!

Lykke til 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.03.2006 09.24.45 #9 av 10
Postet av: marlao
har ingen problem med bzzzzzzzzzzzzzz lyd på min pa50..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.03.2006 19.22.17 #10 av 10
Postet av: atomicbomberman
"marlao" skrev:har ingen problem med bzzzzzzzzzzzzzz lyd på min pa50..


Ingen bzzzz på min pa50 heller :D

Til dere som foreslår "retur".. hvor i all verden vil du returnere den? Det er ingen butikker som tar i retur en brukt tv uten videre.

Du får rekvirere service, så blir den så god som ny (som min og marlaos).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar