Logo

oppkoblingsproblemer PT-AE-700 prosjektor

Skriv et svar
08.11.2005 09.01.07 #1 av 5
Postet av: flor
Jeg har koplet VHS-Videospiller (som tar inn tv-signaler fra vanlig antenne) og DVD/sentralenhet med scart kabel. DVD/sentralenhet og prosjektor er koplet med komponentkabel. Ved disse koplinger får jeg TV-lyd ut av høyttalerne, men ikke bilde via prosjektor. Har det noe å gjøre med at DVD/sentralenheten har progressive scan og VHS-spiller ikke...?

Surround anlegget er Phillips LX8500W http://www.consumer.philips.com/con...RESHQNHKFSEKI5P

Jeg har sjekket at kablene er satt riktig i...

Noen råd?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2005 09.33.18 #2 av 5
Postet av: arntos
Scarten på anlegget kjører kun signal ut, den tar ikke signal inn fra videoen. Du må nok kjøre eget signal fra video til proj.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 14.26.02 #3 av 5
Postet av: Torja
Forsto jeg det riktig at videoen er koblet til DVD med en scart cabel og videre fra DVD til prosjektor med component? Skal ikke bilde vises da fra videoen?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 14.35.13 #4 av 5
Postet av: arntos
"Torja" skrev:Forsto jeg det riktig at videoen er koblet til DVD med en scart cabel og videre fra DVD til prosjektor med component? Skal ikke bilde vises da fra videoen?


Ikke om scarten på dvdèn kun sender signal ut. Noe den gjør i følge speks på p4c.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2005 14.16.06 #5 av 5
Postet av: Torja
"arntos" skrev:
"Torja" skrev:Forsto jeg det riktig at videoen er koblet til DVD med en scart cabel og videre fra DVD til prosjektor med component? Skal ikke bilde vises da fra videoen?


Ikke om scarten på dvdèn kun sender signal ut. Noe den gjør i følge speks på p4c.


Aha, kun en scart kontakt med signal ut, ja da går det ikke...
forstår :shock: Takk
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar