Logo

om cerwin vega

Skriv et svar
28.03.2007 12.19.09 #1 av 5
Postet av: ghad
jeg ville egentlig bare si at cerwin vega ikke funker til noe annet en høy dunkende party spilling..... MANGE små lyder forsvinner, tilogmed en 50cent låt blir mer ødelagt (det skulle man ikke tro gikk an) lydbilde er totalt søppel, med et unntak. og det er når man spiller HØY trance\techno\house\commercial trance. datahøytalerne min samt headsettet mitt til 300kr gjengir renere og bedre lyd....jaja, man får det man betaler for.

hilsen 17år gammel gutt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2007 14.57.53 #2 av 5
Postet av: Andersk
Cerwin vega er ikke det beste som fins nei. Ikke det nest beste heller. Og ikke nummer 3 heller osv.

Jeg vant et par CLSC-12 for en stund siden, og synes det er moro. 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2007 23.38.16 #3 av 5
Postet av: Zleepyme
Forsåvidt enig i det at CV ikke leverer det mest detaljerte lydbildet, men faktum er at de gir masse lyd for en rimeligere penge en noe rema1000 surroundanlegg som eksisterer. Det vil være dumt å fraråde CV til fordel for ferdig komponerte plastikkanlegg f. eks.
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.04.2007 17.01.07 #4 av 5
Postet av: denatus
CV går er ett smak & behag. Ønsker man mye kraft til billig penger og man ikke er stort opptatt av ett detaljert lydbilde er CV midt i blinken.

Men CV er jo bass & trøkk, noe som er morro til tider det også :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.04.2007 08.19.59 #5 av 5
Postet av: pederb
Hjemmekinoen min består kunn av CV høytalere, og har tenkt å innvistere i en sub nå.. Har vell ikke noe negativt å si om kinoen..

De aller fleste bruker å dra på kino fordi de får mye mer lyd å trykk der.. MAO Får en større opplevelse enn å sitte i stuen hjemme.

En slik opplevesle ville jeg ha hjemme, og det fikk jeg!

Lenge leve Cerwin-Vega!
Bygger kino =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar