Logo

Nytt lydanlegg, 2.1, pris ~ 1500 - 2000

Skriv et svar
06.02.2007 10.23.18 #1 av 5
Postet av: notalive
Hei. Rundt juletider presterte en slektning å tråkke på kabelen til fjernkontrollen til Logitech z-5300-anlegget mitt. d-sub-kontakten(vga-plug) fungerer ikke og derfor kan jeg ikke høre på musikk.

(Er dette rett plass forresnen? eller går det bare på hjemmekino her?)

Jeg ønsker derfor å kjøpe et nytt anlegg,(med mindre noen har koblingsskjema, da) Anlegget blir kjørt opp mot pc-en og bruker den som mediaavspiller

Uansett: Jeg bruker høytalerne mest til musikk, og ønsker en sub. Logitech z-5300 hadde en irriterende buldring i subben, aner kke hvorfor.

Når det gjelder pris tenker ikke overstige 2 000 kroner.

Jeg har sett på Logitech Z-5500, men synes prisen blir litt for høy. - det er jo for så vidt 5.1, men bruker bare front left- og front right-satelittene

Noen som har forslag til noe som kunne egnet seg?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.02.2007 15.08.54 #2 av 5
Postet av: Zleepyme
Hvis surround ikke er så viktig, så kan Logitech Z4 (2.1) være et greit kjøp. Prisen ligger på rundt 800-1000,-
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.02.2007 22.22.28 #3 av 5
Postet av: notalive
Takker for svar. Noen som har prøvd dette? Er vanskelig å vite om det er godt nok til mitt bruk. Ikke at jeg er sååå kresen, men uansett.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.02.2007 09.25.57 #4 av 5
Postet av: Zcum
Jeg har prøvd de fleste av logitech serien.

Og den Z4 er et godt kjøp til den prisen hvis du skal ha med en sub:)

Men noe jeg også har lagt merke til er at uansett hvilket produkt du skal ha med logitech, så er subben alltid litt "upresis" sånn at du får den duringa..

Men ikke at det ødelegger så mye, jeg har hørt langt verre.

Men et bra anlegg er også Creative Megaworks (5.1) Veldig god lyd til prisen også.

Her har du en link: http://prisguide.hardware.no/product.php?product_id=3798

Og som du også ser får den god omtale av andre.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2007 08.35.38 #5 av 5
Postet av: notalive
Har bestilt Logitech z-2300

Venter spent. Gruer meg til den duringa. :x

Kan skrive en post etter jeg har fått prøvd anlegget.

Jeg hørte en gang noen nevne at man kan ødelegge anlegget om man kjører for full guffe når det er kaldt, noen som har en om dette?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar