pederb
Hjemmekinosjef
E-post
Selv er jeg eier av xbox 360, og ble noe oppgitt da jeg så at det kommer en ny type 360.
Får ikke vi som har den gamle 360 gleden av HDMI vi da? er det bare jeg som er skuffet?
På denne tråden synes jeg alle skal uttrykke sine følelser rundt dette!
Bygger kino =)
spkstrp
Aktiv
E-post
flott da venter jeg å kjøpe til den som har hdmi kommer hehe
kWern
Hjemmekinosjef
E-post
Er ikke nevneverdig skuffet. HDMI hadde sikkert ført til utsettelser og høyere pris i begynnelsen. Svært fornøyd med spillmaskin til 2895,- inkl. HD-kabler på lanseringsdagen 2. desember 2005.
120Gb harddisken er det ikke mye bruk for her til lands, da videotjenesten ikke er fullt tilgjengelig. Film kan uansett streames fra PC vha the Orb eller TVersity/VLC 360.
HDMI er sikkert flott for de som skal ha konsoll nå, særlig hvis de går for HD-DVD, da de nå kan få HD-lyd også, men hadde det ikke vært for satsingen på analoge videosignaler, hadde vi ikke hatt muligheten for VGA i alle tenkelige oppløsninger - noe de med flatskjermer med 1360x768 nyter godt av.
Det som er synd, er at det ikke er byttet produksjonsprosess på CPU/GPU på Xbox 360 Elite. DVD-rommen er allerede skiftet til en mer stille utgave, men med 65nm CPU hadde varmeutviklingen vært mindre, og viftestøyen kunne også reduseres.
lenny25
Aktiv
E-post
Til den prisen X360 Elite kommer på her til lands mener jeg det er et mye bedre kjøp å gå for PS3. Hadde ikke vært i tvil engang.
kWern
Hjemmekinosjef
E-post
Prisen vil ligge rundt 3.500 (tatt i betrakning veil. pris USA - Norge per idag (ikke valutakurs, som er lavere)). Men steget opp i pris til PS3 med non-optional Bluray og the mighty untamable power of the Cell, samt et fantastisk bugnende stort spillbibliotek er sikkert verd det.
lenny25
Aktiv
E-post
Smaken er som baken. Noen har bedre smak enn andre. Microsoft får ihvertfall ikke en krone av meg