Kristoffer--
Aktiv
E-post
Hei, må kjøpe ny flatskjerm pga jeg flytter inn i en mindre leilighet, rett og slett ikke plass til den enorme tv'en jeg har nå, må ha en jeg kan henge på veggen.
Vil ha litt kvalitet når jeg først kjøper ny tv, har sett på TH37PV60E som dem har på elkjøp 2km fra der jeg bor, er det en bra tv? er det mye forskjell i bildekvalitet fra 42 tommeren i overskriften? m.t.p at oppløsningen på 42"'ern er litt høyere? trenger ikke noen 42" egentlig nemlig, men om bildekvaliteten på 42"'ern er mye bedre vegrer jeg meg for å gå for 37"'ern, hva mener dere? om 37"'ern er en god tv jeg kommer til å få mye glede av til vanlig tv titting og dvd filmer fyker jeg å kjøper den etterpå.
Håper på snarlig svar da jeg er litt utolmodig (dumt ja)
Takk for all hjelp!
ps, jeg har bra lydanlegg fra før av, det er uvensentlig om tv'en har bra lyd eller ei, helts "dårlig" lyd så mer av pengene går til bra bilde.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Hei og velkommen til forumet.
PV60 serien til panasonic er nok den mest populære plasma serien for de som er interessert i kvalitet.
Det er ingen forskjell på bildekvalitet på disse modellene selv om det er litt lavere oppløsning. Jeg vil faktisk si at 37" kan oppleves bedre på samme avstand grunnet skjermen er mindre.
Det som jeg mener bør avgjøre størrelsen er hvor langt unna du sitter. Sitter du veldig nært kan det være greit med 37", men ellers er det 42" som gjelder. Prisen er også relativt bedre på 37" grunnet høyere konkuranse.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998