Logo

Ny forsterker

Skriv et svar
23.10.2004 11.45.37 #1 av 5
Postet av: Tercius
Vurderte å kjøpe en NAD T763v2, men nå har jeg lest flere som har klaget på lyden til NAD sammenlignet med Yamaha bla.
Har noen gamle Cerwin Vega dc 12 høytalere så jeg er jo avhengig av at forsterkeren klarer å drive dem så det må jo være litt snert i den oxo.
Noen som har forslag på hvilken jeg skal gå for og om kanskje NADèn er bra nok?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.10.2004 23.36.49 #2 av 5
Postet av: Patrick Pedersen
til cv så vil jeg si att nad funker helt ok fordi det er masse kraft, men som sagt det støyer litt og ingeniørene til nad er best på stereo har jeg inntrykk av men cv og nad er ingen dårlig kombinasjon etter min mening da det trengs masse kraft for og få blåst liv i cv men du burde dra og lytte litt på hifiklubben uansett før du kjøper. for noen liker det sånn og andre liker det ikke sånn.
det beste verktøeyet du kan ha med deg når du kjøper deg noe til hjemmekinoen eller stereo anlegget er ditt eget gehør, ta deg godt tid før du handler og ikke hør så veldig mye på hva alle andre sier, kjøp det du synes låter best:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.10.2004 16.48.53 #3 av 5
Postet av: Tercius
Tatt til betraktning, tror d blir Yamaha rx-v1400 og kjøre cv mine som 4 fronthøytalere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.10.2004 08.25.39 #4 av 5
Postet av: torkelom
Hipp som happ hva du velger. Det er cerwin vega vi snakker om her; ikke akkurat verdens mest presise høyttaler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.10.2004 16.03.32 #5 av 5
Postet av: Tercius
Ombestemte meg enda en gang, men tenkte å bytte ut mine CV monster med noe med litt finere lyd, har nøyaktig 0 peiling det her.
:roll:
Tenkte kjøpe Jano E 670 som høyttalere bak og en Jamo E8 center, og bytte ut DC 12 etter hvert med noe bedre..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar