Logo

Ny dvd-opptaker

Skriv et svar
11.01.2008 14.12.16 #1 av 4
Postet av: Sarni
Heisann

Jeg har lyst til å kjøpe meg en billig :lol: dvd-opptaker for å ha i stua. Denne blir da brukt litt til film og opptak. Den som jeg har tenkt på er, Toshiba DVD HDD opptakerRDXS27KTE fra Elkjøp kr 1795. Tv som benyttes er Hitachi 42" PD6600 så det passer fint at opptakeren har hdmi.
kom med forslag hvis dere er uenige i mitt valg, det hadde vært fint.

Mvh
Hans Arne
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2008 15.15.54 #2 av 4
DVD opptakeren ser greit ut den, men hvordan den er kan jeg ikke si da jeg ikke har testet den eller sett noen tester av produktet. Imens anbefaler jeg deg å lese denne testen: http://teknofil.no/wip4/6_tester_kremen ... l?id=22938 og kjøpe Lyd og Bilde`s årskavalkade for anbafalte produkter.

Lykke til!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2008 23.41.23 #3 av 4
Postet av: Sinni
Henger meg på denne! Har faktisk bestilt denne nevnte dvd-opptaker saken fra Toshiba og er veldig spent på hva som venter meg når den dukker opp om et par dager. Hadde egentlig bestemt meg for å gå for en HD-DVD nå, men etter den siste utviklingen så velger jeg å sette meg på gjerdet igjen og heller gå for en ny billig vanlig DVD-spiller.

Fikk tilslaget på denne Toshiba DVD opptakeren for 1400,- på netthandelen: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... 2&StuntID=

Prisen ligger på over 2000,- hos de fleste andre, komplett har den til 1990,- nå ser jeg.

Hadde satt stor pris på en faglig vurdering av denne spilleren, anyone? Står bra omfattende info om den på netthandel-linken ovenfor her. Er kun opptatt av avspillingskvalitet på DVD og CD, opptaksfinnesene blir bare en bonus.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2008 20.18.23 #4 av 4
Postet av: Sarni
Hei igjen

Takker for svar. Synes det hadde vært av interresse å høre fra Sinni når produktet har kommer i hus og har blitt testet. Venter på svar, før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør.

Hans Arne
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar