Logo

Noen som kjenner til Strong 87000

Skriv et svar
17.04.2007 21.24.31 #1 av 3
Postet av: Affen
Har i dag en tuner fra CD og kunne tenkt meg viasat, for å kunne se Champions league.
Har blitt fortalt at denne skal fungere med begge kortene, noen som har noen kjennskap til dette om det fungerer bra.
Greit å slippe å ha to bokser, hvor en må være standby for at den andre skal fungere.
Er jo 2 hoder på den tallerken jeg har på veggen så regner med at den fint kan brukes, er det noe annet man må ha for å få inn begge "pakkene" med Strong 8700,?så den til salgs for kr 1.000,- er det en grei pris??

Mye spm på en gang her, men er litt grønn på feltet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.04.2007 19.37.28 #2 av 3
Postet av: arntos
Har du kort fra CD som ikke er pairet fungerer SRT8700 på CD og viasat. Helt OK tuner, 1000 er vel ingen upris. Men sjekk hva du må betale hos forhandler om du binder deg til viasat. Burde være mulig å matche den prisen vil jeg tro. Om den fortsatt er i salg da...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.04.2007 12.40.17 #3 av 3
Postet av: Affen
Takk for svar.
Hvordan finner jeg ut om kortet er pairet, har nok hatt dette kortet i noen år nå, men kun med local pakka. Kjøpte det uten bindingstid eller noe slikt.

Har ikke tenkt å ha mer enn den minste pakka med tv3 hos viast heller? og da er det ikke sikkert det lønner seg å binde seg??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar