Logo

nad t753 + cv ve-8 ,men ingen lyd!!

Skriv et svar
25.08.2008 13.36.09 #1 av 2
Postet av: madmats
Jeg kjøpte igår inn et par cerwin vega ve8f på hifiklubben,fikk også tak i en lite brukt nad t753 til en billig penge som jeg hadde håpet skulle dra disse greit da den leverer 6x70w som burde holde. Jeg er riktignok ny i gamet på hifi men dette burde være barnemat å koble ihop? Men det ble ikke mye fest av dette, den eneste lyden jeg får er på fullt volum, da kan man såvidt høre musikk i det fjerne. Kjører musikk fra dvd spiller som jeg både har koblet i cd og dvd utgang bak men ingen av delene ble suksess. Har også prøvd både speakers a og b utgangene uten større hell. Hva gjør jeg feil? forsterkeren ble kjøpt av hifi-entusiast og har kun blitt brukt som forforsterker på et større anlegg. HJELP! :x
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.08.2008 18.43.47 #2 av 2
Postet av: Zleepyme
Vil tro at det må være noe feil med denne. Hør med han du kjøpte den av? Om det er noen innstillinger han har gjort i og med at den har fungert som et fortrinn tidligere. Hvilke kabler bruker du mellom cd/dvd spilleren din? Sørg for at input står på auto på reciveren da den kan stå innstilt på enten digital eller analog kilde. Setter du den på auto så vil den automatisk velge rett kilde.

Lykke til:)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar