Logo

Multimediarom - med prosjektor og lerret!

Skriv et svar
05.09.2007 13.59.03 #1 av 2
Postet av: Snusboksen
Hei!

Jeg skal lage et multimediarom i den nye huset mitt som står klart i mai. Utbygger bygger alt ferdig og jeg vil allerede nå planlegge multimediarom der det taes høyde for ledninger og høytalere osv. Derfor følgende spørsmål til den som føler seg kallet!

Jeg må ha prosjektor, lerret og lyd. Jeg skal se TV (fotball), film og spille XboX i dette rommet. Jeg ønsker selvsagt å gjøre dette billigst mulig men samtidig gjøre det skikkelig. Klarer jeg dette til rundt 30 000? Eller blir det med det dårligste og billigste utstyret?

Hvilken prosjektor bør jeg kjøpe? Hvilket lydanlegg og lerret? Jeg må finne eksakte mål men selve rommet er rundt 30 kvadrat. Noen tips?

Jeg ser bilder fra de fantastiske multimediarommene blant andre Bjerre og Itune har laget. Hvor mye kostet det? Sånn vil jeg også ha det!

På forhånd tusen takk for all hjelp!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2007 18.55.14 #2 av 2
Hei!
Først må jeg spørre, hva slags musikk hører du på? Er rommet mørkt eller lyst?
Jeg har hørt på noen anlegg som kan anbefales, prosjektor derimot har jeg ikke fått sett på så ennå, men vet jo hvem som er bra. Her er det sikkert andre som kan hjelpe deg.

tror at vi kan klare å skrape sammen ett brukbart anlegg til den prisen, ja. Isåfall gjør det noe hvis det er to-tre tusen over? Skal prøve å ikke sprenge budsjettet, hehe.

Angående det siste spørsmålet må du nok spørre dem om :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar