Logo

Mitsubishi hc 3000 u

Skriv et svar
06.05.2008 07.22.11 #1 av 6
Postet av: goliat
Heisann vurderer og kjøpe en Mitsubish hc 3000 u,da jeg kan få tak i en brukt ,til en grei pris.

Jeg vil gjerne ha erfaringer både på godt og vondt med denne prosjektoren.
Men etter som jeg har skjønt var det en rimelig dyr prosjektor for ett par år siden.

Jeg for den til en meget gunstig pris synes nå jeg da.
Hva vil dere si er brukt verdien på denne?

Skal brukesw i ett 20 kvadtat meter stort rom,men veggen lerretet skal henge på ,har ikke så god plass,så jeg må nøye meg med ett lerret på en størrelse mellom 70-80 tommer.
Noen forslag til lerreter.

Jeg er temmelig fersk når det gjelder prosjektorer,så alle innspill tas i mot med takk.


mvh
Rune :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.05.2008 09.05.03 #2 av 6
Hei og velkommen til forumet!

Kan du fortelle hvor mye du har har tenkt å bruke på ved kjøp av ny prosjektor og hvordan lysforholdet i rommet ditt er?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.05.2008 09.58.04 #3 av 6
Postet av: goliat
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Hei og velkommen til forumet!

Kan du fortelle hvor mye du har har tenkt å bruke på ved kjøp av ny prosjektor og hvordan lysforholdet i rommet ditt er?


Jeg hadde tenkt å bruke en 8000-9000 kr

Lyset i rommet er delevis mørkt om dagen da jeg vil bruke persienner,til helt mørkt om kvelden.

Mitsubishien kostet kr 20000 kr for 2 år siden,jeg for den for 5000 kr.

mvh
Rune
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.05.2008 21.32.14 #4 av 6
Sett at dem har fått gode kritikker ja, ser ut som ett godt kjøp. Problemet er at jeg har ikke sett denne og vet ikke hvordan den er ifrohold til andre prosjektorer som er i din prisklasse nå, mye har skjedd på prosjektorfronten siden 2005. Det beste er hvis du får sammenlignet den prosjektoren med en annen modell som er i din tiltenkte prisklasse for å se hva forskjellene er. Hvis du vil kan vi godt se nærmere på noen modeller som anbefales og hvorfor.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.05.2008 05.27.31 #5 av 6
Postet av: goliat
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Sett at dem har fått gode kritikker ja, ser ut som ett godt kjøp. Problemet er at jeg har ikke sett denne og vet ikke hvordan den er ifrohold til andre prosjektorer som er i din prisklasse nå, mye har skjedd på prosjektorfronten siden 2005. Det beste er hvis du får sammenlignet den prosjektoren med en annen modell som er i din tiltenkte prisklasse for å se hva forskjellene er. Hvis du vil kan vi godt se nærmere på noen modeller som anbefales og hvorfor.

"Tommy(Actionchicken)" skrev:Sett at dem har fått gode kritikker ja, ser ut som ett godt kjøp. Problemet er at jeg har ikke sett denne og vet ikke hvordan den er ifrohold til andre prosjektorer som er i din prisklasse nå, mye har skjedd på prosjektorfronten siden 2005. Det beste er hvis du får sammenlignet den prosjektoren med en annen modell som er i din tiltenkte prisklasse for å se hva forskjellene er. Hvis du vil kan vi godt se nærmere på noen modeller som anbefales og hvorfor.


Heisan Tommy ,jeg glemte helt å si grattis fo velkommen i klubben.

Kunne godt tenkt meg noen tips ja,sånn for sikkerhets skyld.
Men har nesten bestemt meg for å gå for Mitsubishien,da den er bare 2 år gammel.
Den burde vel ha bedre elektronikk,og linser enn en prosjektor til 8-9k¨

mvh
Rune
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.05.2008 17.09.44 #6 av 6
Anbefaler deg å lese gjennom denne linken:
viewtopic.php?f=9&t=10736
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar