Logo

Min hjemmekino

Skriv et svar
21.10.2004 15.45.59 #1 av 4
Postet av: Harwars
:idea: Jeg ble så facinert av lyden på kino, at jeg bestemte meg for å investere i lyd og bilde.

Alt begynte med et anlegg jeg kjøpte på El-kjøt i Kristiansand for ca 4 år siden.

Men for ca 1 1/2 år siden skjedde utbruddet. Jeg kjøpte to brukte Dali 109, og det ble kjøpt en hjemmekinoforsterker av merke Denon 3803 og en dvd-spiller av samme merke, pluss nye høyttalere. Det svidde i lommeboka, ja, men abstinensen var fremdeles der.

Men så skjedde det noe jeg ikke angrer ett sekund. Jeg byttet både dvd og forsterkeren, i dag har jeg et anlegg som jeg er stolt av, og som gir meg mye glede.

Men jeg er ikke i mål enda. Til neste uke kommer Hi-fi hjem til meg med mine nye høyttalere til en verdi av 24.000 kr. Men prosjektor og lerret skal prioriteres til neste år, for jeg har lån å betale.

Mitt ønske er å bytte min hjørnesofa med en toseter. Jeg har begrenset med plass, så derfor vil jeg prioritere mer..

Bilder kommer snarest, ble medlem i dag.
C.W.C.A.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 13.43.44 #2 av 4
Postet av: nutts
Morsomt att du fant vegen hit da :)

Håper du kommer med noen bilder snart, det er gøy å se hvordan andre kinosjefer har det hjemme.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 17.03.15 #3 av 4
Postet av: Berit
Vi vil ha bilder! Vi vil ha bilder! Vi vil ha bilder! Hmm...bilder kommer snarest står det... :shock: :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 22.46.05 #4 av 4
Postet av: Typhoon7
"Berit" skrev:Vi vil ha bilder! Vi vil ha bilder! Vi vil ha bilder! Hmm...bilder kommer snarest står det... :shock: :wink:


Alt er relativt vet du :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar