Logo

Min (fattern's:P) hjemmekino

Skriv et svar
04.11.2004 16.51.40 #1 av 6
Postet av: SpikeMan
Min (fattern's:P) hjemmekino

Her er lista med utstyr på hjemmekino'n min.

Høytalere:
Front: Pioneer CS-905 (16" bass, 6,5" mid, 2 diskant og to horndiskanter (20Hz-40.000Hz)
Center: 2x Realistic høytalere.. Usikker hvilke.. Ganske gamle. (10" bass, 5" mid, diskanthorn(ikke original diskant))
Bakhøytalere: 2x DLS-960 triaxial
Ingen sub... Front høytalerne går dypere enn de fleste subber.

Elektronikk:
Surroundreceiver: Kenwood KR-V990D (ligger på 350 w 8 ohm)
TV: En eller annen Goldstar TV
DVD: Ingen... Dessverre..
VHS: Panasonic NV-HD660
HTPC: Den... Er ikke en HTPC det er bare pc'n vår
Gammel.. 1st Mainboard(egentlig ganske usikker på hvem det er...), Viewtop 3D Vulcan B(Banshee) Game Accelerator 16 mb, Intel P2 350mHz... Så den vil nok ikke funke som HTPC...
Bilder kan jeg få lagt inn litt senere...

Skriv din mening.. Vet ikke når bilder kommer..

Bilder finner du på: http://min.hjemmekino.no/SpikeMan/
____________________________________
15 år og intet bra anlegg... *snufse*
Ønsker seg bra anlegg!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.11.2004 23.35.28 #2 av 6
Postet av: Rune
Sikkert greit utstyr dette. Videospilleren var jo det råeste man fikk tidligere. :-)


Min første surrounddekoder var også Kenwood.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 16.35.11 #3 av 6
Postet av: SpikeMan
Er greit nok liksom... Nok bass :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 19.10.21 #4 av 6
Postet av: SpikeMan
Fant ut en stund tilbake at dette surroundanlegget(høytalerne bare) kommer til å forsvinne... Fattern skal dra dem med seg når han flytter tilbake til statene.. Så ergo jeg mister bra lyd... Men skal anskaffe meg Cerwin Vega V-10F da.. Så de får være front til jeg skaffer noen bedre eller andre høytalere( eller til jeg flytter ut hjemmefra...)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 19.13.49 #5 av 6
Postet av: SpikeMan
"Rune" skrev:Sikkert greit utstyr dette. Videospilleren var jo det råeste man fikk tidligere. :-)


Min første surrounddekoder var også Kenwood.


Er videospilleren det?.. Hmm, jøss... Visste jeg ikke.. Er noe rart med den da, når det gjelder lyd.. Hvis vi har på nesten hvilken som helst kanal som er i stereo så er det veldig rar lyd.. Vet ikke om det har med videospilleren å gjøre, eller om det er surroundreceivern.. Den spiller bra ellers men sammen med VHS så er det noe rart... Vet ikk åssen jeg skal beskrive det.. Man må nesten høre det for å forstå det..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.12.2004 12.27.31 #6 av 6
Postet av: music_junkie
BILDER!!!! Greit anlegg.. Ja, det var rart med stereo på VHS.. Men dere bør få tak i DVD-spiller.. Fra nyåret av så kan man ikke leie VHS filmer hos de fleste utleierne.. VHS er helt på vei ut nå..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar