Logo

Lyd til Panasonic AX100E

Skriv et svar
03.12.2007 17.59.07 #1 av 5
Postet av: Torring
Jeg har kjøpt projektor i et eller annet anfall. Den er sikkert bra nok den, men jeg hadde ikke akkurat gjort jobben mtp. lyd til hjemmekinoen :oops:

Jeg mangler altså forsterker og høyttalere. Så for meg noe som ikke var altfor dyrt, men likevel veldig bra :mrgreen:

Tror ikke jeg skal spesifisere pris nærmere, for jeg er interessert i hva dere synes denne projektoren bør ha (i tillegg til rimeligere varianter).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.12.2007 18.28.21 #2 av 5
Det hadde vært enklere vist du hadde sagt en prisklasse, men vil anbefale deg og gå fra 6Tusen og oppover.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2007 19.05.01 #3 av 5
Postet av: Torring
Ok, da sier vi det :)
Forslag?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2007 19.11.35 #4 av 5
Da ville jeg anbefalt dette settet fra Dynavoice:
http://surround.no/product/6280/6286/42 ... farve.html

Fronten heter F6, denne fikk toppkarakter i Lyd og Bilde, kun slått av storebroren M65. Denne har blitt meget populær grunnet du får en svært god høytaler for prisen.

Som reciver vill ejeg valgt denne:
http://www.hifiklubben.no/produkter/hje ... _soelv.htm

Denne skal mer en nok krefter til å drive dine høytalere, den har også godt med tilkoblinger. Blant annet 2 HDMI, men dette er kun bildesvitsjing så du må ha en ekstern lydkabel eller benytte de analoge utgangene for lyd. Ellers har den også romkorreksjon. Gir ganske så mye for prisen.

Vennligst si ifra hvis det er noe mer du lurer på, eller ser at du vil bruke mer kr på dette formålet. Dette oppsettet er uten sub og kabler.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.12.2007 18.42.53 #5 av 5
Postet av: Torring
Den ser fin ut, den :)
Jeg har god erfaring med Denon receivere.

Andre forslag? Jeg liker å ha litt å sammneligne mellom før jeg bestemmer meg :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar