kamelon
Hjemmekinosjef
E-post
Gi meg heller en proffskjerm fra Panasonic.
Proffskjerm?Tenker du da på pv6...serien?Eller de ny Viera skjermene?De har jeg ikke sett i aksjon ennå..Men du har gode erfaringer med de Typhoon?
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Tenker på blant annet TH-42PH9EK.
Dette er dog en monitor, men selv bruker jeg aldri høytalerne eller tuneren på min PA50.
I tillegg kan man sette inn de inngangene man trenger.
De er ikke like lette å få tak i, men slett ikke umulig.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"kamelon" skrev:Nei, men vi såg både pv60 og pv600, og i tillegg en pioneer skjerm som hang der.Og i tillegg noe Lg rask..Men da viste de canal digital hd sending..Var ikke sånn voldsom imponert, men opplevde panasonic sine skjermer som endel bedre enn pioneeren..Pioneer var kanskje litt bedre på farger, men følte at den "blødde" litt(dårlig forklart men håper du skjønner?), spesielt på røde parti i bildet..
Det var etter vi hadde vært på bmh vi gikk på musikk magazinet og såg loewen..(Nå høres det kanskje ut som jeg er kjøpt og betalt av de, men har sjelden vært der før faktisk)
HD fra CD er ikke like imponerende og det varierer mye etter hva de sender. Du opplevde nok at Pioneeren "blødde" fordi den har fabrikkinnstillinger med for høye verdier.
Korrekt kalibrert kan skjermene bli helt annerledes enn hva man opplever i butikk av og til. Når det kommer det bilde, mener jeg det er et område hvor tester er viktigere enn hva man selv ser i butikker.