Logo

Ligg unna Elprice

Skriv et svar
14.09.2006 15.01.59 #1 av 7
Postet av: Gullegull
Bestillte et tv til 17000.- og tok finansiering.Dette var 28 august.Tv apparatet blir IKKE reservert ved finansiering.Når finansen var i orden var de utsolgt.Kundeservice sitter og siler telefonnummere.Har erfart det med å sitte med to telefoner,ett på hvert øre.De holder ikke det de lover på kundeservice.Ble lovet et tv som var på lager i butikken på Sotra den 6 september men pr i dag 14 september har de ikke hentet det der engang.STYR UNNA ER MIN ERFARING. :evil:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.09.2006 17.16.02 #2 av 7
Postet av: Torja
Har personlig handlet kombiskap der nylig og fikk den dagen etter bestilling. Ingen problemer.

Kjøpte min Pioneer dvd hardisk opptaker av dem i fjor, de ringte et par dager etterpå og sa den ville bli en uke forsinket og beklaget dette, om jeg ville omgjøre bestillingen, men jeg opprettholdt og fikk den uken etterpå.

Ikke hatt noe problemer med dem. Syns de virker redelige og ordentlige, men noen er jo uheldige?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.09.2006 12.40.56 #3 av 7
Postet av: kjelle
noen er altid uheldig med div handeler,mitt intrykk av elprice er helt greitt egentlig,gode priser og helt grei service.stiller etter min mening på lik linje med lefdal og elkjøp..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.09.2006 10.04.45 #4 av 7
Postet av: Knut
Jeg har en viss forståelse for at Elprice ikke reserverer TVer når det handles på kreditt, for det må vel først taes en kredittvurdering.
Elprice vil vel sikre seg best mulig, ikke minst av hensyn til flyten av varer og av hensynet til lagerbeholdningen.
Med en gang finansiering (når Elprice ser at de får pengene sine) er kommet i orden bør TVen sendes, forutsatt at den er på lager.
Dette er vel en risiko for forsinkelser som kunder som handler på kreditt bør sitte med.
Har selv ingen erfaring med Elprice, men de skal vist etablere seg med stor butikk her i Tønsberg nå.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.09.2006 12.59.50 #5 av 7
Postet av: Rune`s hjemmekino
Det er jo synd at du har fått problemer med Elprice.

Men handel med kreditt og forskudds betaling bør unngås, uansett hvem en handler med - enten det er postordre, butikker eller internett.

Med så mange forbrukersaker i TV 2 hjelper deg, FBI og andre viser det seg at å handle på denne måten er en høy risiko.

Forlang ALLTID varen før betaling - uansett! Det er forbrukerenes 1 regel.

Men tror ikke Elprice er hverken bedre eller verre enn sine konkurrenter, men kundene er som regel taperne ved kjøpstvister, dessverre.

Forbrukerloven er full av hull og mangler fremdeles, og deres rettigheter er mildt sagt tvilsomme.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2006 15.14.38 #6 av 7
Postet av: Gullegull
"Rune's hjemmekino" skrev:Det er jo synd at du har fått problemer med Elprice.

Men handel med kreditt og forskudds betaling bør unngås, uansett hvem en handler med - enten det er postordre, butikker eller internett.

Med så mange forbrukersaker i TV 2 hjelper deg, FBI og andre viser det seg at å handle på denne måten er en høy risiko.

Forlang ALLTID varen før betaling - uansett! Det er forbrukerenes 1 regel.

Men tror ikke Elprice er hverken bedre eller verre enn sine konkurrenter, men kundene er som regel taperne ved kjøpstvister, dessverre.

Forbrukerloven er full av hull og mangler fremdeles, og deres rettigheter er mildt sagt tvilsomme.


Skal jo være seriøse disse da så pengene og returrett er jeg minst bekymret for...hører forresten med til historien at de prøvde FIRE ganger å levere tvapparatet til meg ETTER at jeg hadde kanselert ordren...hvem leverer og lar deg starte tv apparatet FØR de får pengene sine??..ingen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.08.2010 12.02.26 #7 av 7
Postet av: gnagsaar
Jeg har kun positive erfaringer med elprice. Jeg finner som regel de beste tilbudene der, og varene har kommet svimlende fort i forhold til andre nettbutikker!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar