Logo

LG50PC1R hvordan er denne?

Skriv et svar
13.07.2006 20.51.36 #1 av 6
Postet av: Amadesus
Så denne store TV'n fra LG hos Elkjøp i dag og den virket veldig bra på vanlig parabol signal med sending fra musikk kanalen vh1. Prisen var oppgitt til 29995,-. Er dette en god tv, den er ihvertfall stor nok med sine 50 tommer.
Noen synspunkter?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.07.2006 21.43.55 #2 av 6
Postet av: Amadesus
Ingen som har sett denne?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2006 18.34.50 #3 av 6
Postet av: superskurk
Denne skjermen er vel ganske så ny, og dermed - enn så lenge - litt vanskelig å finne god informasjon om. Det finnes imidlertid noe, og det beste jeg har sett av bruker-feedback så langt har jeg sett her:

http://minhembio.com/produkt/95096

- og så er det bare å følge lenker til trådene derfra.
every man has his own way to betray the revolution; this is mine
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2006 19.15.30 #4 av 6
Postet av: Amadesus
Ser at de svenskene som har erfaringer med denne modellen er veldig fornøyde med LG sin store 50 tommer og at det er veldig forskjell på en 50 tommer i forhold til de mere vanlige 42 tommerne på dagens marked. Jeg vurderer sterkt å kjøpe Panasonic PV600 nå som de er priser til under 23000 eller PV60 til under 17000 eller denne store LG skjermen som Elkjøp har til ca 29000. Hva er det beste valget?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2006 19.46.47 #5 av 6
Postet av: superskurk
Jeg er selv i markedet, og synes det er svært vanskelig å fatte en beslutning. Etter å ha saumfart tester og forum opp og ned in mente har jeg imidlertid funnet at jeg vil kjøpe en Panasonic TH-42PV60E om ikke noe dramatisk skulle skje. Den er nesten lik 600'en, bortsett fra et par tekniske muligheter jeg ikke trenger, og scorer bra - veldig bra - på alle tester den har vært i. I noen tester scorer den faktisk bedre enn langt dyrere Pioneer-modeller.

For min del er imidlertid denne beslutningen samtidig en beslutning om å vente et par måneder, ettersom lommeboka må fetes opp litt først. Det er mao. ikke aktuelt for meg å gå over 20k i pris. Da måtte jeg ventet til jul...

Så når jeg sier at jeg vil anbefale denne TV'en, er det ikke bare objektive kriterier som ligger til grunn, men også et par høyst personlie avveininger.

Ikke desto mindre er det vanskelig å komme unna at TH-42PV60E har blitt nøye prøvd og vurdert over noe tid, og funnet å være et prima valg, som folk med langt større ekspertise enn meg anbefaler varmt. Se denne oppsummering her (nederst på siden):

http://minhembio.com/forum/index.php?showtopic=121016

Ut fra denne kan det synes som om det hele kan kokes ned til at dersom du i det hele tatt vurderer denne modellen, så er det ikke noe mer å tenke på, bare løp og kjøp...
every man has his own way to betray the revolution; this is mine
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.07.2006 07.30.14 #6 av 6
Postet av: veslesmurf
Vant denne selv på Netthandelen for 21' på onsdag
Ikke så mye å finne om denne på norske sider men baserte meg på de svenske sidene det er referert til i denne tråden før jeg begynte å by på den.
Så får tiden vise om det var lurt å kjøpe denne usett. Prsien er det ihvertfall ikke noe å si noe på. Den ligger på 29.995,- hos Komplett også
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar