Logo

Lg rh7500

Skriv et svar
07.01.2006 16.52.46 #1 av 2
Postet av: stflug
Hei!

Jeg er helt ny her og helt novise når det gjelder DVD-opptagere. Jeg kjøpte nettopp denne modellen og fikk beskjed i butikken at den kopierte alt av dvdfilmer som ikke var kopibeskyttet. Det gjør den jo ikke. Det har jeg skjønt. Men jeg får heller ikke til å brenne ut på dvd ting som først er lastet ned på pc...avi -filer o.l. Er dette riktig? Skal det bare gå an å lagre slikt på hd men ikke kunne flytte det fra hd og ut til en cd i det hele tatt? Filen legger seg automatisk på movie og ikke title list (noe som den bør være før man kan brenne eller lagre det ut på cd igjen...eller?). Hadde kanskje urealistiske forhåpninger til dvdopptagere....men det skal vel være mulig å lagre ting på hd og dermed ta det ut igjen på cd? Leser i bruksanvisningen til krampa tar meg....men der står det bare at man kan flytte filene til andre mapper...men jeg får hverken flyttet de til title list ei heller til en ny disk. Finnes det andre opptagere som gjør nettopp dette og samtidig er divx-kompatible (som også brenner slike filer (avi feks) ut på cd igjen...helst som dvd? Bør jeg bytte denne...eller finnes det ingen som passer til det bruket jeg har hatt i tankene? Håper noen kan hjelpe meg....for jeg er temmelig lost i denne jungelen...

Mvh
Stflug
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2006 18.05.23 #2 av 2
Postet av: Rune
Det finnes ingen DVD opptakere som kan gjøre om DiVX til DVD (for dette må du ha en pc eller 1 stk DVD spiller med DIVX mulighet koblet til en DVD opptaker) (som jeg vet om iallfall). Har du testet å kopiere DVD filmer uten kopisperre? Det funker iallfall utmerket på Pioneer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar