Logo

LG LCD TV / 37LB1R - 37LC2R - RZ-37LZ55

Skriv et svar
04.06.2006 21.49.28 #1 av 9
Postet av: khaave
Hei !

Jeg er "nybegynner" og lurte på hva er forskjell med disse 3 modellen:
37LB1R - 37LC2R - RZ-37LZ55??

Jeg vurdere en av disse, men vanskelig å velge, leste en del men mye likt, men vil gjerne høre fra andre mening om de 3 modellen.

Satt stor pris på om noe kan hjelpe meg ;)

mvh
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.06.2006 22.17.36 #2 av 9
Postet av: xuax
37LB1 er toppmodellen fra LG med bl.a EFFL panelet. LC2 er en ny variant av lz55, men mitt inntrykk til nå er at det er minimale bildeforskjeller mellom disse. LC 2 har bedre tilkoblinger og design enn lz55
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2006 09.09.21 #3 av 9
Postet av: Runel
Den største forskjellen mellom LB1 og LC2/LZ55 er kontrasten og bildebehanlingen i panelet.

LZ55 er en gammel modell å prisen blir deretter les lav.
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2006 21.53.06 #4 av 9
Postet av: xuax
Samt at LB1 og LX2 bruker EFFL belysningen, noe LC2/LZ55 ikke gjør
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2006 18.28.29 #5 av 9
Postet av: padda
I frykt for å stjele tråden, så prøver jeg å finne ut hva EFFL er forno, men jeg finner det ikke noe sted..
Hva er det?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2006 19.30.04 #6 av 9
Postet av: xuax
Det er en form for kvasi led hvor du har en lampe per 10'ende pixel. Skal også kunne slå av lamper i områder som skal være helt mørkt. Gir mindre lysgjennomtrengning
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!