Logo

LG 32 LC46

Skriv et svar
16.01.2008 19.55.45 #1 av 4
Postet av: KaiAndreR
Er det noen der ute som har erfaring med denne tv'en og som kan hjelpe til med innstillinger i forhold til farger,lys etc..? Jeg opplever at standard innstillingene ikke er helt gode,samtidig som jeg heller ikke har greid å få stilt inn som jeg vil selv. Det jeg sliter med er bilder som inneholder hvitt,gult og til dels oransje. Da opplever jeg at det blir voldsomt skinn og utrolig lyse bilder,dette gjelder ofte ved ski-sendinger og ofte håndballsendinger hvor det blir spilt på parkett.
Håper noen kan hjelpe!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2008 20.28.13 #2 av 4
Idealinnstillingene for din tv finner du her: viewtopic.php?f=17&t=10347

Prøv da innstillingene til LG 32LC42 da det ser ut til at det eneste som skiller disse to tvène er at din modell har en innebygd digital tuner. Husk å notere dine gamle innstillinger, hvis ikke dette hjalp se tips på hva du kan gjøre her: viewtopic.php?f=17&t=10380

Uansett så er det beste å kjøpe en kalibrerings DVD, da oppnår du best mulig resutalt. Hvis du ikke syntes innstillingen på linken ovenfor funker bra.

Lykke til!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2008 21.45.32 #3 av 4
Postet av: KaiAndreR
Takk for tipset. Har nå innstilt etter idealinnstillingene du tipset om,men opplever fortsatt veldig lyse farger på det som er hvitt.nærmest som et skinn som jeg nevnte tidligere.

Har du noen andre ting å si om denne tv'n?Er det en god tv?Eller er det en tv som man kan oppleve at fargene/lyset faktisk er sånn?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2008 23.02.23 #4 av 4
Jeg her desverre ikke sett din TV, men her kan du se hvordan den kommer ut i test:
http://www.teknofil.no/wip4/lg_32lc42_k ... l?id=22867

Der står det at du må jobbe litt med innstillingene før du får et bra bilde, er også noen tips der. Nå vet ikke jeg hva slags utsyr du har, men gode kabler er viktig; spesielt de analoge. Utifra dette kan jeg ikke komme med noen andre tips, det kan rett å slett være at tvèn har denne svakheten og du ikke kan gjøre noe med det.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar