Logo

Leveringsdyktighet nettbutikker

Skriv et svar
18.09.2007 19.11.41 #1 av 4
Postet av: BårdM
Jeg er ute etter Panasonic TH-42PV70. Ser mange webbutikker annonserer de med pris like under kr. 9000. Men må vente til oktober en gang før de er på lager. De som har de på lager har pris i overkant av kr.11 000.

Noen som har tips her ? Verdt å vente på de rimeligste webbutikkene, eller er det bare markedføringstriks ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2007 19.27.59 #2 av 4
Postet av: ingobingo
Er ikke umulig, sett litt på nettet finner den ikke til 9000. hvilke butikker selger den så billig? er det de største nettbutikkene? Les erfaringene tilandre som har handlet på den butiken tidligere.... Hvordan er servicen?
Eg fikk problemer med mitt plasma tv som eg kjøpte på elkjøp, en telefon så kom en mann og hentet det, nytt panel i tv alt på garantien.
Er ofte lurt å handle på butikker man har bekjennskap og fått god service tidligere. Er noke drit når noe går gale, og selv om panasonic har garantien er det greit med god service så kan nettbutikken ordne opp. enkelte nettbutiker (og andre) har teite ansatte som ikke vet forskjellen på en plasmatv og en vaskemaskin
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2007 19.43.15 #3 av 4
Postet av: BårdM
Strettoshop er blant de som selger den rimelig.
http://www.strettoshop.no/PartDetail.as ... 9;r:kelkoo

Amentio og Papyrus er andre leverandører.

Enig at det er best å kjøpe hos kjente leverandører. Men når prisdifferansen er 2- 3000 kroner må det vurderes likevel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.09.2007 04.54.33 #4 av 4
Postet av: ingobingo
sant nok, står at de får det inn den 2.10 er ikke så lenge vente på det da. Under 2uker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar