Logo

Kurs-Demo

Skriv et svar
21.12.2008 09.48.04 #1 av 10
Postet av: beiver
Leste igjennom listen over kurs og demoer for hjemmekino insider, som er ganske artig å være med på.
http://www.hjemmekino.no/insider/events.aspx
Datoene som står stemmer nok men årstallet burde vel rettes opp.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.12.2008 09.55.42 #2 av 10
Postet av: Rune
Du har selvfølgelig helt rett. Skulle tro jeg hadde drukket litt for mye julegløgg når listen ble skrevet.

Listen er rettet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.12.2008 16.12.19 #3 av 10
Postet av: Atle Torp
Glimrende. Jeg fikk også en henvendelse vedrørende dette, men jeg glemte å melde fra til Rune.

Når det er sagt er vi svært åpen for innspill hvilke ting folk ønsker demo på, og hva som kunne vært interessant å holde kurs om.
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.12.2008 18.58.00 #4 av 10
Postet av: Flateng
Dette ser jo bra ut =) Er en del kurs jeg har tenkt å bli med på. Bare så synd at jeg er oppatt på jobb den dagen påmelding starter. Men skal prøve å snike til meg litt gynternett :mrgreen:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.12.2008 19.21.06 #5 av 10
Postet av: Rune
Sitter akkurat nå og lager påmeldingssytem. Slik det nok blir så blir påmeldingen aktiv akkurat når klokken runder 00.00 (skal testes i natt :-))
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.01.2009 23.05.44 #6 av 10
Postet av: Counterpointer
"Atle Torp" skrev:Når det er sagt er vi svært åpen for innspill hvilke ting folk ønsker demo på, og hva som kunne vært interessant å holde kurs om.

Jeg personlig er strålende fornøyd med Projektor 2009. Gleder meg veldig til det :lol:

Noe annet som jeg godt kunne tenkt meg var en ligende shootout av litt forskjellige flatskjermer, plasma, led, lcd. Er spent på om LED kan begynne å true Pioneer
så en shootout mellom Pioneer KRP, Samsung LED (eller andre har ikke oversikt her) Panasonic PZ og Sony eller Phillips LCD.

Kalibrerte skjermer som ble sammenlignet på både SD og HD signaler samt på spill evt bildestreaming.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2009 22.52.44 #7 av 10
Postet av: SVS Inderoy
Lukter jeg at det er mulighet for Hjemmkino treff... :D

Vel... både Bård Ivar og Roger er da medlemmer på siden så Kringlyd stiller sikker opp når det er snakk om Morro Med Lyd :lol:



Tidliger har jeg foreslått og opprette en tråd for Fylkener... så de som bor nærmest kansje danner fylkeslag m.m :-)
Og om det er interesse så landstreff :-)
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2009 10.17.14 #8 av 10
Postet av: Msport
Hva er forskjellen på "Workshop høyttalerplassering stereo og surround "Lær å plassere høyttalere"?
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2009 10.43.37 #9 av 10
Postet av: Skrotnisse
"SVS Inderøy" skrev:
Tidliger har jeg foreslått og opprette en tråd for Fylkener... så de som bor nærmest kansje danner fylkeslag m.m :-)
Og om det er interesse så landstreff :-)


Til tross for at dette er litt OT vil jeg gjerne følge opp dette:

Det er uten tvil en god ide!

Men hva med såkalte "vennetråder"?

Begge disse konseptene er ganske så populære på andre fora og hvis man først skal ta opp "konkurransen" bør man jo kunne by på det samme pluss litt til :mrgreen:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2009 11.53.26 #10 av 10
Postet av: Berit
"Msport" skrev:Hva er forskjellen på "Workshop høyttalerplassering stereo og surround "Lær å plassere høyttalere"?


Får opp denne tråden slik at noen kan svare...Atle? :wink:
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar