beiver
Byggmester
E-post
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Du har selvfølgelig helt rett. Skulle tro jeg hadde drukket litt for mye julegløgg når listen ble skrevet.
Listen er rettet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Atle Torp
Skribent i magasinet Hjemmekino
E-post
Nettside
Glimrende. Jeg fikk også en henvendelse vedrørende dette, men jeg glemte å melde fra til Rune.
Når det er sagt er vi svært åpen for innspill hvilke ting folk ønsker demo på, og hva som kunne vært interessant å holde kurs om.
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
Flateng
Aktiv
E-post
Dette ser jo bra ut =) Er en del kurs jeg har tenkt å bli med på. Bare så synd at jeg er oppatt på jobb den dagen påmelding starter. Men skal prøve å snike til meg litt gynternett
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Sitter akkurat nå og lager påmeldingssytem. Slik det nok blir så blir påmeldingen aktiv akkurat når klokken runder 00.00 (skal testes i natt
)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Counterpointer
Ekspert
E-post
"Atle Torp" skrev:Når det er sagt er vi svært åpen for innspill hvilke ting folk ønsker demo på, og hva som kunne vært interessant å holde kurs om.
Jeg personlig er strålende fornøyd med Projektor 2009. Gleder meg veldig til det
Noe annet som jeg godt kunne tenkt meg var en ligende shootout av litt forskjellige flatskjermer, plasma, led, lcd. Er spent på om LED kan begynne å true Pioneer
så en shootout mellom Pioneer KRP, Samsung LED (eller andre har ikke oversikt her) Panasonic PZ og Sony eller Phillips LCD.
Kalibrerte skjermer som ble sammenlignet på både SD og HD signaler samt på spill evt bildestreaming.
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
Lukter jeg at det er mulighet for Hjemmkino treff...
Vel... både Bård Ivar og Roger er da medlemmer på siden så Kringlyd stiller sikker opp når det er snakk om Morro Med Lyd
Tidliger har jeg foreslått og opprette en tråd for Fylkener... så de som bor nærmest kansje danner fylkeslag m.m
Og om det er interesse så landstreff
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
Msport
Kunnskapsrik
E-post
Hva er forskjellen på "Workshop høyttalerplassering stereo og surround "Lær å plassere høyttalere"?
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Skrotnisse
Hjemmekinosjef & Filmguru
E-post
Nettside
"SVS Inderøy" skrev:
Tidliger har jeg foreslått og opprette en tråd for Fylkener... så de som bor nærmest kansje danner fylkeslag m.m
Og om det er interesse så landstreff
Til tross for at dette er litt OT vil jeg gjerne følge opp dette:
Det er uten tvil en god ide!
Men hva med såkalte "vennetråder"?
Begge disse konseptene er ganske så populære på andre fora og hvis man først skal ta opp "konkurransen" bør man jo kunne by på det samme pluss litt til
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]
[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Berit
Webdesigner
E-post
"Msport" skrev:Hva er forskjellen på "Workshop høyttalerplassering stereo og surround "Lær å plassere høyttalere"?
Får opp denne tråden slik at noen kan svare...Atle?
Hjemmekino.no - På nett siden 1998