Logo

Komplette hjemmekinosystemer noe bra?

Skriv et svar
09.08.2006 19.34.36 #1 av 3
Postet av: Amadesus
Jeg lurer på om noen her inne på forumet har noen erfaringer/formeninger om hvordan de nye komplette hjemmekinosystemene er i lydkvalitet og hvilken opplevelse de gir. Tenker da på systemer i prisklassen 8000-13000, f.eks. Pioneer Rcs-606H som fikk toppkarakter i siste Hjemmekino bladet. Jeg bor i 3.etasje i leilighet og anlegget vil bli brukt på stuen sammen med Pioneer plasma. Fungerer slike anlegg bra til vanlig musikk også eller duger de bare til filmtitting?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2006 19.55.53 #2 av 3
Postet av: boly
Det begynner og ligne noe når vi kommer opp denne prisen. Siden du har pioneer fra før, er det jo kjekt med samme merke hele veien da.

Men pioneer selger også mange bra recivere og dvd spillere. Tror jeg hadde gått for et komponent anl. isteden, da det er mye enklere og oppgradere etterhvert.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2006 21.22.05 #3 av 3
Postet av: Amadesus
Har tittet litt på anlegg fra Yamaha og ser receiverene deres får veldig gode anbefalinger/karakterer, det gjelder også deres høyttalere i nss serien som får veldig gode anbefalinger på minhembio.com av brukere der. Synes prisnivået på disse høyttalerne også er bra, da de har gode fronthøyttalere til ca. 5500 kroner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar