Logo

kobling av hjemmekino

Skriv et svar
24.01.2005 17.45.33 #1 av 2
Postet av: elbert
Jeg bygger for tiden ny hjemmekino. Skal handle prosjektor og kabler i morgen... Kablene skal jeg trekke i taket, derfor viktig at jeg legger inn riktig kabler...

Jeg har DVD uten komponent inngang... bør kanskje byttes ut ?? Har tenkt til å handle panasonic PTAE700. Skulle gjerne hatt mulighet til å komble data til posjektoren også, hvilken kabel bruker jeg da?

Har Sony ES forsterker, bør jeg koble prosjektoren direkte til forsterkeren monitor out med komponent kabel? Kan jeg så koble sVHS til forsterkeren via video inn og få tv bilde...? og DVD inn i forsterkeren via kompositt eller Svideo inn. Blir dette riktig..???

Bør jeg heller koble prosjektoren direkte til DVD, i såfall med hvilken kabel, og hvordan blir det da med tv signalet fra svhs spilleren?

Børe jeg velge en annen prosjektor ??

Takknemlig for hurtig svar!!!!
:D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2005 22.43.56 #2 av 2
Postet av: Runel
Projektoren er knall! Hvilken ES har du har den bildekonvertering? Jeg ville lagt seperat digitalkabel fra DVD til projektor. Hvis du har råd så kjøp en DVD med digital bildeutgang: HDMI/DVI . Som f.eks Denon 2910, Pioneer DV668 Samsung HD935/945. Bruker å gi bedre bilder enn komponent :wink: Så kan du kjøre S-VHS fra ES til DVD og til TV evt direkte på TV for OSD.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar