Logo

Kef surround-pakke.

Skriv et svar
20.08.2007 19.03.33 #1 av 7
Postet av: Inbreak
Har lenge vurdert å kjøpe meg eit Kef KHT3005 satelittsystem. Men skal eg første legge 15 laken i noke slikt, vurderar eg sterkt om eg berre skal legge litt til i anlegget, og heller investere i ein større pakke. Har komt fram til følgande oppsett:
iQ7 front
iQ5 bak
iQ6c senter
PSW2500 sub

Etter litt forhandling her og der har eg komt ned i 20 000 for denne pakken. Listeprisen på denne pakken var tidligare 24 000, men prisane er under oppjustering, så eigentleg listepris i dag vil bli 27 000. Satelittsystemet burde eg vel kanskje kunne klare å forhandle meg ned mot 13000.

Noken som har nokre innspel eller forslag å komme med?

Eg har ein Pioneer AX10 forsterkar som skriker etter ei utfordring etter kvart =)
Og ventar fortsatt på levering av ein Panasonic TH-42PX700 plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.08.2007 21.16.23 #2 av 7
Postet av: Zleepyme
IQ serien så veldig lovende ut! :D Pene høyttalere med god lyd! Kan anbefales!
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.08.2007 21.33.17 #3 av 7
Kan hende det er lurere å bare satse på kef1q5, eneste forskjellen mellom den og iq7 er bassen.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2007 05.13.28 #4 av 7
Postet av: Inbreak
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Kan hende det er lurere å bare satse på kef1q5, eneste forskjellen mellom den og iq7 er bassen.


http://www.akustikk.no/kef_iQserie_startside.htm

Det er nok større forskjellar enn som så på iQ5 og iQ7:

iQ5
Design 3 veis bassreflex, 51/4"
Frekvensomeråde 43-40khz +/-3db
Anbefalt forsterker 15-130w
Følsomhet 88db
Max lydnivå 109db
Impedanse 8ohm
Vekt 10,2kg
Mål ( H,B,D) 815x175x261mm

iQ7
Design 3 veis bassreflex, 6 1/4"
Frekvensomeråde 40-40khz +/-3db
Anbefalt forsterker 15-150w
Følsomhet 90db
Max lydnivå 111db
Impedanse 8ohm
Vekt 14,5kg
Mål ( H,B,D) 865x220x327mm

Som du ser har iQ7 større fysisk dimensjon, større element, lavare frekvens, større følsomhet, og høgare max lydnivå. iQ9 har igjen endå litt bedre specs. enn iQ7, pluss eit ekstra element.

Det ypperlige hadde vore iQ9 framme og iQ7 bak, eventuelt iQ5 bak. Men har i grunnen ikkje plass til meir enn iQ5 bak, og det blir endå nokre 1000-lappar dyrare med iQ9 i staden for iQ7. Så eg trur det får holde. Det kunne og vore greit med 2x subbar og, men det får eg supplere med ein ekstra seinare. Bur i lavblokk for øyeblikket, så eg kan ikkje akkurat guffe på. Hehe :lol: Men når vi om nokre år forhåpentligvis får råd å kjøpe einebulig, skal det bli andre boller.

Eg har i alle fall "falt pladask" for Kef etter eg oppdaga merket. Er ikkje mange merker som kan konkurrere med like nøytral og fin design. Drømmeoppsettet hadde jo vore Kef Reference, men det kostar skjorta. :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2007 16.38.07 #5 av 7
Formulerte meg vel litt feil der, tenkte bare at det kunne bli litt billigere. Ja det har større elementer og har en lavere frekvens og det er jo "mer "bass i dem. Men som du sa; er litt mer forskjeller. Beklager for litt missledende svar, tenkte på det litt senere.
Hvor er det du har tenkt å kjøpe dem forresten?
Har du hørt på andre høytalere?
Men, uansett. Oppsettet du har satt opp er jo meget bra!
Lykke til :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2007 20.03.33 #6 av 7
Postet av: Inbreak
Har vel i grunnen ikkje hørt på så veldig masse anna.
Har ikkje heilt sett grunn til det heller etter eg oppdaga Kef. :D
Størrelse og designmessig passar dei perfekt med resten av stovemøblemanget. Ville eigentleg ha små veggmonterte bak, men iQ5 var så pass smale at dei går akkurat.

Fekk høyre både satelittsettet 3005 og pakken eg no skal bestille på ein Expert butikk for ei stund sidan. I eit ganske digert lokale vel og merke. Så var ikkje så overbevist om 3005 då i grunnen. Men iQ oppsettet var rett og slett fantastisk sjølv i eit så stort lokale. No har eg nylig hørt 3005 settet igjen i eit lite rom på Musik Magazinet i Bergen, dog kun stereo med sub, og då vart det plutselig ganske så bra. Men eg går nokk likevel for iQ pakken. Så sparer eg dei pengane ved å investere i nytt igjen neste gang vi flyttar. Kun supplere med ein ekstra sub.

Så i morgon blir det vel innom Musik Magazinet i løpet av dagen og bestille. :lol: Så kan endelig dei gamle Genexxa 1000 få gå av med ein velfortjent pensjon, og AX10'en endelig få litt større utfordringar. May they rest in peace! :twisted:

Medan eg ventar på høgtalarane blir det vel å sette seg litt inn i mekking av høgtalarkabel ved å bruke cat5 kabel. Og forhåpentligvis ligg vel snart ein Panasonic TH-42PX700 "i postkassa". Det vil bli ein ny filmtilværelse. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2007 20.33.57 #7 av 7
Du får legge til bilder når du har fått det nye utsyret ditt da :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar