Logo

kabler mellom LE-40M61B og Samsung HT-P1200

Skriv et svar
10.03.2006 13.19.05 #1 av 5
Postet av: Miir
Hei!

Har bestilt Samsung LE-40M61B og Samsung HT-P1200 og lurer veldig på hvordan det er med koblingen mellom disse to? Har ingen peiling på hva som trengs. Trenger jeg å kjøpe noen ekstra kabler for å få best mulig resultat?

Og hvis jeg etter hvert får meg xbox360, hvordan kobler jeg til denne?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.03.2006 17.58.06 #2 av 5
Postet av: Rune
Mellom disse er HDMI for bilde til TV og audiokabel fra TV til anlegg for TV lyd. Det skulle gi det beste resultatet.

Her er en litn guide på tilkobling av DVD til TV.

http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_dvd_tv.asp
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2006 16.19.47 #3 av 5
Postet av: Miir
Hei!

Er helt ny på dette, har søkt masse på forumet, men skjønner ikke så mye.
Jeg har en Samsung LE-40M61B og HT-P1200 som sagt tidligere. Når jeg skal spille av en dvd så går det greit å bruke hdmi. da går alt greit.
Men hva skal jeg gjøre når jeg vil ha tv-lyden i hjemmekinoanlegget? Jeg bor i et borettslag hvor kabel-tv er inkludert. dvs at det bare kommer en kabel ut av veggen.
Hvilke kabler trenger jeg for å kunne se på lost og andre programmer mens jeg bruker HT-P1200.

På forhånd takk :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2006 16.36.06 #4 av 5
Postet av: Miir
Er det en audiokabel jeg skal bruke sammen med HDMI for å få lyd i hjemmekinoanlegget når jeg ser på tv? Skal denne da kobles mellom tv'en og hjemmekinoanlegget? er helt blank på dette :oops:

Kan jeg kjøpe en slik kabel? (søk audiokabel på clasohlson.no)

Takker for all hjelp
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.03.2006 12.58.48 #5 av 5
Postet av: killaz
Phono kabel fra tv audio-out til stereoanlegget: AUX eller Phono in osv..- velg event selv hvilke du vil bruke
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar