Logo

Kabelkanaler

Skriv et svar
11.01.2007 00.41.13 #1 av 4
Postet av: linsti
Nå har jeg endelig fått spikra opp ledningene til bakhøyttalerne. Måtte gå over tak, la også kablen rett under taklisten med bruk av stift.

Det blei ikke noe særlig fint, men etter å ha hatt hjemme de hvite kabelkanalene som er i salg så er jeg sånn rimelig fornøyd. :)

Det er blitt seint så får ikke starta opp igjen, men gleder meg til Fredag. Da skal det spelles å sees på film så det går varmt i recivern :lol:
Harman Kardon avr245,dali blue 5005,C1000,R1000
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2007 22.01.19 #2 av 4
Postet av: Rune
Du får legge ut noen bilder hvis du kan så vi kan nyte resultatet.

Lurer selv på hvordan jeg skal få skjult kablene.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2007 07.43.49 #3 av 4
Postet av: kamelon
Ser du har H/K avr245..Er du fornøyd med den?Hvordan låter den?
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2007 00.12.49 #4 av 4
Postet av: linsti
"kamelon" skrev:Ser du har H/K avr245..Er du fornøyd med den?Hvordan låter den?


Må si meg veldig fornøyd, var i utgangspunktet litt usikker da alt som får stemplet "budsjett", i dette tilfellet 245, ikke bruker å leve opp til forventningene.

Er ikke veldig dreven når det gjelder surround systemer, men hos meg fungerer dette over forventning med 245. Men den store overraskelsen var i stereo, hvilket jeg i utgangspunktet var ute etter.

Gjengivelsen av musikken er veldig bra, det blir ikke ofte at jeg får spilt noe høyt men når det skjer dundrer 245 med dali avgårde så jeg bare fryder meg.

Men det som ser ut til å bli hovedbruken( når det gjelder stereo) er den daglige spillingen, hvor alle i familien er samlet. Og spesielt hær er jeg fornøyd, på rimelig normal lyd er gjengivelsen av musikk til å ta av seg hatten for.

Dette ble kanskje litt mye skryt, men på den negative siden...ingenting så langt :D
Harman Kardon avr245,dali blue 5005,C1000,R1000
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar