Logo

Jeg vil spille wow!

Skriv et svar
07.06.2007 20.46.48 #1 av 5
Postet av: nuffe
Jeg er ny i gamet (projektor) og vil spille wow på lerretet, men får det ikke til å bli skjerm (må bruke den bærbare, og får bare opp en sekundær skjerm jeg kan dra vinduer inn på). Kan noen hjelpe meg?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2007 13.10.11 #2 av 5
Postet av: MindWaste
Dette er fordi pc-skjermen er satt som main-screen.
I innstillinger for skjerm kan du velge at projektor skal være hoved-skjerm, men da må du endre oppløsningen til en som projektor støtter.
Siden du ikke skriver noe som helst om hvilke produkter du har, kan jeg heller ikke si noe som helst om hvilke oppløsninger og innstiller du skal kjøre :?
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2007 13.52.48 #3 av 5
Postet av: boly
Mange som er hekta og bruker mange hundre timer på dette spillet. Tipper det vill gå hart utover pæra etterhvert ;)
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2007 13.59.10 #4 av 5
Postet av: MindWaste
:D jepp kjenner til dette. Har selv aldri falt for slike spill, liker mer pang-pang-action 8)
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.06.2007 09.40.27 #5 av 5
Postet av: boly
"MindWaste" skrev::D jepp kjenner til dette. Har selv aldri falt for slike spill, liker mer pang-pang-action 8)


Enig..:)
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar