Logo

Innstillinger Panasonic 42" pv500

Skriv et svar
09.11.2005 10.55.23 #1 av 2
Postet av: Newbee
Har hatt min plasma i en uke, men jeg er litt usikker på hvilke innstillinger som er best med tanke på bilde (aspect). Jeg har valgt innstillingen "Panasonic Auto" og det virker tilsynelatende greit, men på noen tv-kanaler forsvinner den ene tekstlinjen. Har prøvt å velge innstillingen "Just" og da kommer det svarte striper oppe og nede på noen kanaler. Så på en film i helgen i denne innstillingen og etter tre timer kunne jeg se antydninger til merke etter dette. Merkene forsvant etter en stund. I følge bruksanvisningen angående innbrenning står det bare om innbrenning av stillbilder og i 4:3 innstilling (kanter på sidene).
Er det ikke noe problem med kanter oppe/nede med tanke på innbrenning? Eller har jeg gjort noe som er feil.

Ellers kjempehappy for valg av plasma, kjøpte en to uker gammel demomodell på elprice til 26000,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.11.2005 10.59.40 #2 av 2
Postet av: arntos
Med dagens sendinger vi man ofte få sorte striper oppe og nede. Har du en panasonic plasma er dette ikke noe problem. Har selv PW7 og aldri metket antydning til innbrenning av sorte striper. De vil bli vasket bort så fort man setter på en sending som bruker hele skjermen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar