Amadesus
Hjemmekinosjef
E-post
Jeg lurer på hvorfor dere ikke har samme oversikt over nye receivere og høyttalere som dere har over tv modellene. Denne nettsiden heter tross alt hjemmekino og det inkluderer vel i høyeste grad også andre elementer enn kun skjermene. Jeg synes ihvertfall at en slik oversikt og info ville vært svært interessant. Nå er det jo utrolig med info om tv modeller i databasen men noe mangelfullt på andre områder. Noen som er engige eller uenige med meg?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Heisann. Jeg er helt enig selv.
Grunnen er at vi holder på å oppgradere de forskjellige produktdatabasene og siden vi startet med TV-databasen har desverre de andre produktdatabasene lidd for dette de siste månedene. Dette har desverre tatt lengre tid en forventet da jeg har en jobb som ofte tar 70 timer i uken av min tid.
I løpet av helgen har vi planlagt å være ferdig med TV-databasen slik at vi kan fortsette med de andre basene. Regner med at disse basene skal gå raskere da mestparten av de tekniske utfordringene er avklart når TV-databasen ble oppgradert.
Men jeg skal se om jeg ikke får lagt inn en del av de nye receiverne uansett før basene er ferdig.
Neste base blir projektorer så er jeg usikker på hva som blir tatt etter da. Enten receivere eller DVD/opptakere.
Når det gjelder oversikt over høyttalere så er det en god ide. Jeg må se om det er teknisk mulig å få lagd en enkel database over dette. Høyttalere har tross alt ikke så mange spesifikasjoner slik at det burde være enkelt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Amadesus
Hjemmekinosjef
E-post
Høres supert ut! Skjønner at dette tar lang tid og synes denne siden er utmerket. Hvis du jobber så mye og i tillegg får tid til å lage en så god side er jeg mektig imponert! Stå på! Supert arbeid som gjøres her! Hilsen Takknemmelig bruker
August
Aktiv
E-post
Hei,
Enig med deg. Som ganske fersk på området har jeg lært utrolig mye innen området Hjemmekino det siste året. Føler meg mye bedre utrustet nå i samtaler med både selgere og andre takket være det jeg har lest og spurt om på Hjemmekino.no. Prøver nå selv også å bidra med noen konstruktive nyheter jeg kommer over fra tid til annen.
mvh
August