Logo

Hvordan koble Pc-sub til Reciever - Trenger hjelp fort!

Skriv et svar
10.03.2010 14.42.30 #1 av 3
Postet av: sebba2
hei,
lurte bare på om det går ann å koble denne subben til denne recieveren via "Profigold DIGI/RCA" kabel (kabelen må gå fra volumkontrollen)

Sub^

Kontrol senter^

Reciever^

Kabel^
tusen hjertelig takk for svar! :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.03.2010 17.11.50 #2 av 3
Postet av: sebba2
noen som har noen tips? :p
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.03.2010 13.43.25 #3 av 3
Postet av: toraabe
For å si det rett ut glem det,.. Det kan gå ved å bruke en masse overganger og slikt, men det vil uansett aldri bli
spesielt bra. Du kan likegodt slå fra deg tanken om det like fort som ideen din dukket opp. Ikke minst med tanke på hvor mye bedre ampen din er sett i forhold til kvaliteten på logitech subben. Jeg har hørt den og det er en ordentlig udefinert brumlebass som mere gir mye lyd enn at den er oppløst og kjapp.
Bruk den og høyttalerne for det den er bygd for å gjøre, nemlig surroundlyd fra PC eller en middels dvd med SPDIF inn.
Toppene til Logitech er vel greie men er ikke spes bra i mellomregistret ( talelyd ) .
De låter for spinkelt og kobler du disse inn på Onkyoen og du guffer på ordentlig er jeg redd de knekker raskere enn raskt.
Spar heller opp litt penger og kjøp f.eks et system som dette her http://www.surround.no/product/520291/D ... lossy.html

Med en sub på 400 W rms får den logitechen din til å virke som et ullent garnnøste i forhold...
Denne her er stram slår ordentlig og er definert til tusan..


Jeg ville ha bruikt logitechen til det den er ment som og det er PC lyd

Onkyoen får du bruke til det som den er ment til og da mener jeg at du får rettferdiggjøre dens kvaliteter ved å koble til noe som iallefall er av kvalitet som jeg har vist her ..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar