Njål
Hjemmekinoekspert
E-post
"Bombadil" skrev:Til dere som bruker dvd profiler.. jeg lastet akkurat ned versjon 2.3.1 og da jeg startet det opp fikk jeg problemet med at alle filmene mine var slettet fra listen. må jeg da legge alle filmene inn på nytt???
Det kan jo ta litt tid.
Først, alltid ta backup av Profiler(og husk hvor du lagrer den hvis det ikke er default; Standardnavn er backup.dpb hvis man må søke etter det). Spesielt ved oppgraderinger hender det at databasen i programmet blir korrupt.
Noen ganger når man legger inn ny versjon må man peke til hvor databasen ligger (spesielt ved annet enn små bug-fixes), den vil da bruke litt tid til å legge inn databasen i programmet, evt konvertere hvis det er kommet nye funksjoner e.l.
Hvis databasen er borte kan man laste ned fra den man har på nettet (forutsatt at man har lagt den ut selvfølgelig). Gå til Intervocative's hjemmeside for å lese hvordan, evt sjekk på forumet deres.
Selv,
overkant av 1300 dvd'er, i følge Profiler.
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Det løste seg når jeg tok download from. Jeg fikk ingen bilder på de som jeg har inne men jeg skal nok prøve å få det til .
takk for hjelp
Defo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Har vel 31 simpsons dvd'er og 7 vanlige filmer!
Mvh.
Defo
antiloop
Hjemmekinosjef
E-post
Se nederst på dette innlegget
rmartin
Meget Kunnskapsrik
E-post
kjøpte den usb strekkode leseren fra linken her på side 1.
noen som har brukt den? får ikke lest noe med den, følgte ikke med sw.
men pc finner den på usb og den lyser. men leser ikke koder.
. . Pioneer 508xd.
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Nå nermer jeg meg 90 tror jeg. Fikk kjøpt 8 stk. i høstferien. Har ihvertfall fylt en ikea hylle. (de høye)
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
40 filmer her. Kjøper bare noen innemellom!
Mvh Vector
kid
Hjemmekinosjef
E-post
156 + lotr samleboks
Startet med hjemmekino + filmer i sommer.
Håper på å gjøre et storinnkjøp igjen snart, men planlegger noen hylleløsninger først.. Misunnelig på dere med grisemange filmer!
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Shallow
Aktiv
E-post
ca 1100 for etpar mnd siden. Nesten ren sone 1 samling, maks 20-30 sone 2 discer.
Har i tillegg en 15-20 Tv-serier
Marius305
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside