Logo

Hvilken Receiver????

Skriv et svar
27.07.2004 15.38.11 #1 av 3
Postet av: K
Har et parr B&W DM 603 høyttalere og er ute etter forsterker/receiver til 6-7000, men hvilken? :?

Yamaha har kommet med en nye recivere (digitale) men jeg har ikke så stor erfaring
med digitale recivere!

Hva kan dere annbefale?

(Kom gjerne med forslag fra andre merker!!!)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.07.2004 15.59.09 #2 av 3
Postet av: Baron
Er i akkurat samma knipa selv! Selv har jeg sett på onky tx-sr601, yamaha rxv-750 og harman kardon 230 eller 330. Det er alle knallgode forsterkere! Stort sett alle forsterkere som leveres i den prisklasen er bra! Råder deg til å dra innom lokale forhandlere og høre med dem om det er mulighet for å få ta med hjem forsterkere og prøve dem på anlegget ditt. Selv har jeg fått prøvd onkyo'en og harman 230. Begge var rå, men holder en liten knapp på harman. Er enda usikker så har ikke kjøpt meg reciever.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2004 20.33.36 #3 av 3
Postet av: mrba
Jeg har en Denon 3803 (7x110W). Denne driver det meste av høyttalere i den prisklassen du har. Har selv brukt den på Dali og div andre merker. Går som det suser. Hvis du er interessert er min kanskje til salgs (kommer an på om jeg bytter hus!). Forsterkeren ble kjøpt ny hos HiFi-klubben i februar i år og kostet da 9998,-. Er du interessert så ta kontakt. mrba@frisurf.no
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar