Logo

Hvilke andre interesser har dere?

Skriv et svar
27.03.2007 09.57.33 #16 av 19
Postet av: petre2006
Tja, bortsett fra å plage kamelon hver dag med updates på det forrykende spennende guddommelige spillet Hattrick er min interesser i noens øyne uhyre spredd:

- Film
- Fotball (Møter Championship i år igjen ser det ut til, som trofast West Ham supporter på 13 året på rad nå, Liverpool er en god toer, mens jeg holder for meg selv hva jeg mener om Chelsea, Manchester United og Arsenal)
- Geografi og Utenrikspolitikk i samme åndedrag
- Historie
- Evig opppusning av huset på prærien..
- Reise å oppleve andre kulturer / leve som de om fysisk mulig
- Formel 1
- Litt musikk når stemningen og tiden er det
- Sove når jeg har sjanse til det

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2007 19.46.59 #17 av 19
Postet av: asvaberg
Som WestHam fan så kan du jo ikke like oss Chelsea, men du er hjertelig velkommen.
En gang jeg var på Stamford Bridge og WH var i CC, traff jeg noen WH fans som brukte en lørdag på å se Chelsea og heiet på dem :)
Vi hadde en koselig stund i baren i pausen med cognac og whiskey.
Trivelige folk
LG 42PC1RR/Yamaha RX-V659-CDX-497/Oppo DV-970HD/Dynavoice M-65/Proson 12'' sub/B&O RL60/TaraLabs Helix 8/Belkin SurgeMaster/Avant Pro Optisk kabel/Avant Pro RCA-RCA Subkabel+RCA-RCAx2/Philips Stereolydkabel SWA3523/Plasma Window DVD PlasmAquarium
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.03.2007 06.52.00 #18 av 19
Postet av: petre2006
"asvaberg" skrev:Som WestHam fan så kan du jo ikke like oss Chelsea, men du er hjertelig velkommen.
En gang jeg var på Stamford Bridge og WH var i CC, traff jeg noen WH fans som brukte en lørdag på å se Chelsea og heiet på dem :)
Vi hadde en koselig stund i baren i pausen med cognac og whiskey.
Trivelige folk


Det er nok den generelle 'reelle' West Ham fan å heie på Chelsea, framfor andre London lag som Tottenham, Arsenal som virkelig er hat objekt for de.. Watford, Charlton, QPR, Crystal Palace fans går mye bedre ihop med WH fans, da de er litt i samme båt som oftest.

Likevel.. Vert der borte ved et par anledninger, sammen med andre venner, husker spessielt den ene gangen vi var i Liverpool (vi måtte se en kamp der også) så etter kampen rotet vi oss bort ned i noen 'mørke' gater og møtte en gjeng med Everton fans (da var vi utrusta i Liverpool drakter...) og det var ikke mye populært. Det holdt på å bli håndgemeng helt til den som var mest edru av Everton gjengen oppdaga at vi neppe kunne være Engelske fotball supportere, og siden vi da var fra Norge så ordnet alt seg, og vi hang ute på byen med dem, ingen problem.

Så, det du opplevde, er ikke sikkert er like enkelt for den almenne engelske Chelsea fans på øst siden av London ;-)

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2008 19.27.37 #19 av 19
Postet av: flotepewz
Får vel dra opp en 1 år gammal tråd da :D Har min fritid, veldig glad i villmarksliv egentlig. Teltturer og fiske fra vatn til vatn. Flere som liker noe av det samme som kanskje kan anbefale en ukestur eller 2 til våren? :)
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar