Logo

hva slags aktiv sub????

Skriv et svar
12.09.2004 15.31.03 #1 av 6
Postet av: dingen
er ute etter en sub som både spiller bra på film og musikk....

prisklasse ca. 5000,-

noen tips?

sett litt på yamaha... men må opp i pris for å få ønsket effekt, noen andre som er bra`?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2004 22.04.12 #2 av 6
Postet av: nutts
Siba i Oslo har en 800 watts, Yamaha YST-SW800, i kirsebær stående i utstillingen sin. Jeg fikk tilbud fra dem om å kjøpe den for 5000 kr. Jeg aner ikke prisen på en helt ny, men det er sikkert mulighet for å prute mer på den utstillings modellen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.09.2004 08.36.24 #3 av 6
Postet av: dingen
den subben koste 5990,- viss du kjøpe den over internett.. og 6990,- viss du kjøpe den i butikk....


hadde kjøpt den om eg hadde bodd i oslo, men stavanger her... og siba her har dårlig med oppsett stående i utstilling. men kan jo alltids ta turen og kike der og... hadde vert kult om de hadde "prutepriser"....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.09.2004 09.10.35 #4 av 6
Postet av: Mikael
Disse to er å anbefale,

PSB:

SubSonic 5-i
Kr. 3995.-/stk

Image SubSonic 6-i
Kr. 5495.-/stk.

Jeg har 6i selv, en kompis har 5i.
Du får kul sub for ikke så alt for mye penger.

http://www.interconnect.no/hifi/hifi_index.html
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.09.2004 11.46.26 #5 av 6
Postet av: Alas
Hvis man ikke har ti tommeltotter får man desidert mest igjen hvis man kjøper et byggesett fra Eltek, de har vel en som heter Arges, trykkammer som er MYE bedre enn bassrefleks, koster i underkant av 5000,- også kjøper man mdf fra en eller annen byggvarehandel som mot et tillegg i prisen kutter etter mål, og freser hvis de har muilgheten. Så er det bare å koble sammen, lodde litt osv. Da får man jo den farge man vil ha selv og. Har lest tester av denne og av storebroen Brontes, og de gir så desidert mest value 4 money. Og hvis du skal ha den til musikk og, er som sagt trykkammer å foretrekke. Sparer du litt til så har du to stykk, etter en stund og da kan man komme med mye, men det er få ting som slår det......
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.09.2004 08.46.42 #6 av 6
Postet av: dingen
JIPPI! kjøpte igår en CV 12" aktiv sub, til den nette sum av 500,-:) liksom 4500,- igjen av det planlagte budsjettet til annet stash:)

subben har 180W forsterker...

noen som vet verdien på denne? er vell ikke hitec delux, men funke fint:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar